Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 13:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel: kærlighed .
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
well.. jeg har ik så meget at sige..
jeg tror sku først der sker noget den dag der kommer en pige med en stor kølle og slår mig bevidstløs, og slæber mig med [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

ka sku ik rigtig selv ta mig sammen og er nok for tilbageholden når det kommer til stykket [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

ja jeg kan kun give Kalle Kanin a.k.a. Neglen rat
skære ned på stoffen det hjælpe helt sikke .så er man også mere sig selv
men der er altid en der ude .for alle så lenge man er sig selv og ærlig og kærlig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
det hjælpe i hverfald
det har det gjordt for mig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

[QUOTE (og til dig, hvis du ser det her, du ved godt hvem du er: jeg elsker dig stadig og for evigt...)[/B][/QUOTE]

Hmm det lyder meeget spændende.Åh den kærlighed.
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hvis min teori om, hvor meget magt reklamens ånd har som en decideret okkult ånd, der går igennem folks hjerner som et psykisk magnetfelt, da er jeg bange for, at de fyre, de smarte/cool piger vil have er

- de, hvis ansigter ligner reklamens udvalgte reklame-ansigter (selvbekræftende succes-associations-sløjfe)
- de, hvis personlighed passer ind i forbrugskulturen med den trykkede stemning
- de, hvis gebærder næsten er som trukket af usynlige tråde (det reklame-åndelige magnetfelt)

Så kan man godt kommunikere; så kan man godt spille frække spil med hinanden.

Reklame-pigerne og reklame-fyrene.

Dem skal der også være plads til. De kan være ligeså søde og charmerende som alle mulige andre.

Næ, det er denne hersens ånd, der kun vil lade dem elske, som bekræfter det hypnotiserede demokratis forbrugs-gunstige tilstand.

Denne ånd - ifølge min teori en psykisk realitet som okkult felt - håber på, at alle vi, der bare er poppede på den forkertede måde, sorterer os selv fra, ved selvdestruktiv adfærd, tager for mange stoffer, og ultimativt begår selvmord.

Jeg mener, at VI SKAL IKKE HAVE EN MILIMETER MERE TÅLMODIGHED MED DETTE HER KLAMME GØR-DET-SELV-AUTSCWITZ, SOM REKLAME-TABLOID-MTV-FLIMMER-ÅNDEN HAR UDVIKLET.

Dén ånd...dette hersens psykiske magnetfelt...er blevet herre stærkt. Det er nødvendigt at angribe det igen og igen på 117 måder for at sætte skred i en yderst tiltrængt forandring.

Ånden kan udmærket mærke, at der er modstand, og det pirrer den faktisk med en vis modstand. Den forsvarer sig, forsvarer desperat sig selv, ved at fremkalde en ligegyldig holdning, ved at undertrykke folks tænkning - se emne: 'Forbud mod at tænke og forstå'.

Forstå...dette her er en MEGET, MEGET STOR STEN, som vi skal bruge mange hænder på af al kraft at skubbe derhen, hvor den retteligt skal hen:

Ud over afgrunden.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Kalle Kanin a.k.a. Neglen:
*Har selvfølgelig svært ved at beskrive hvem der er værd at samle på, og jeg kludre lidt rundt i denne post, men hvem jeg ikke syntes er værd at samle på, er nok de der techno-piger fra provinsen der altid er blæste og knepper til højre og venstre. Men hver sin smag...
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

true that, true that... piger skal ha en stil der kaster dem i forsvarsposition, og samtidig oser de af sex og energi... derfor går jeg gerne i seng med Christina Aguilera!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Tina:
..OVERVEJER AT BLIVE LESBISK [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Lesbisk? Javel ja......... gider du lige PM mig dit navn, adresse og tlfnummer? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 24 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Kalle Kanin a.k.a. Neglen:
Jeg har da altid troet at du var en dreng Aliaarhus???
Nææ, at spørge efter billeder er en helt anden sag... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

jaja, det er jeg også, men jeg har altså nogle regler her i livet. Jeg regner stærkt med kun at gå i seng med jomfruer eller lesbiske resten af mit liv [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

/Edit: Glemte lige at sige at det aldrig har lykkedes mig.. selv min første gang var med en der ikke var jomfru... men jeg kører stadig stilen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 25 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Junior medlem

Geografisk sted: Helvede og Hundige
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Psyko:
Samtidig kan jeg ikke skjule en fornemmelse af at det måske ikke er ægte kærlighed jeg føler, når jeg endelig har fået taget mig sammen til at snakke med en pige. Et eller andet sted føler jeg at det er fisse og ikke kærlighed jeg har brug for.
<HR></BLOCKQUOTE>
-Det er min overbevisning, at der er mange der har det sådan... Det er bare ikke alle der er klar over det.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Psyko:
Hvis der endelig er en pige der lægger an på mig, så opdager jeg det aldrig før jeg snakker med hende en måned efter og løbet ER kørt. Det er virkelig frustrerende.
<HR></BLOCKQUOTE>
-Det er også virkeligt frustrerende, at være hende der lægger an på en, der er så tåget at han ikke lægger mærke til det... Især hvis man er en genert pige*.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>mælkebøtten:
Psyko>>>> Klø på - piger ELSKER generte fyre... det giver dem nemlig en fornemmelse af magt.... nej, seriøst, jeg har aldrig hørt nogen pige sige, at hun ikke kunne lide generte fyre... og det er i hvert fald bedre end at være en eller anden påtrængende selvhøjtidelig stodder, som selv tror han er noget....
<HR></BLOCKQUOTE>
-He, ja... Men de/I er bare pokkers svære, at komme i kontakt med. Jeg tror det er en stor del af grunden til, at (og her citerer jeg en af mine single-venner)"pæne drenge kommer sidst i mål".

*Det er jo ikke kun fyre der er generte... Det virker, som om det af og til bliver glemt i denne tråd [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis man er genert er det også et kæmpe dilemma: Hvis man lader være med at drikke er man fucking genert, men hvis man drikker vælter man rundt og er ikke specielt tiltrækkende. Jeg vælger som regel det sidste [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

man behøver jo ikke nødvendigvis drikke sig hamrende og fucking stiv, vel? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

når jeg er efter en pige, så plejer jeg at hælde en 3-4 øl ned... så er jeg beruset, men ikke nok til at jeg vælter rundt.. nok tl at jeg tør overskride en grænse, at gøre noget jeg ikke tør, og at blive lidt slør i hovedet... det er dér man skal klø på [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Insane psychedelia user!

I er jo også helt galt på den, man drikker ikke genertheden væk [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

I stedet tager man en stor dose aMT også skal der fandme scores [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

ikke nogen af delen virke .det ser en fornuftig pige igemmen . og man komme ikke så langt med vis ikke man er sig selv .for det skal man være rasten af tide [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Helvede og Hundige
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af trold|idle:
ikke nogen af delen virke .det ser en fornuftig pige igemmen . og man komme ikke så langt med vis ikke man er sig selv .for det skal man være rasten af tide [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>
-Hov hov... Man kan ikke være lige fornuftig hele tiden... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

-BMWAS-
nej det kan man vel ikke men det kan godt være en godt ide [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img].....

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
BMWAS > Jeg vil bare sige at det ikke er fordi jeg er tåget/lam at jeg ikke opdager det. Snarere fordi jeg ikke ved hvor meget jeg skal lægge i de signaler som piger udsender. Det kan være svært at forstå hvor meget det betyder, når en pige eksempelvis stryger en over nakken.

Og den med at drikke genertheden væk holder minus...Kan huske engang hvor jeg havde drukket en halv liter 40% absinth på en halv time, alligevel turde jeg ikke tale med nogen af pigerne til festen. Lidt GHB ville måske være en god ide, men nu synes jeg ikke det er så godt et partydrug, bl.a. pga. den sløvende virkning.

Mvh. Psyko

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Pas på med GHB til fester, da man (jeg) har en tendens til at bleve endnu mere liderlig end social (og jeg bliver MEGET social [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]) - især kombineret med (meth)amf, som jeg i forvejen bliver liderlig af.

Bortset fra at det er bedst at have sin kæreste med, eller ha' wanket et par gange i forvejen, så er det en pænt lækker kombination...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Confusion* En pige med en stor kølle? Prøv og spør Dank!

*Jensus* Ja, den metode har jeg sgu set dig få maaasser af fisse på! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

*Mælkebøtten* [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Reklame-ånden gør folk mere generte, end de ellers ville være. Reklame-ånden skaber angst for intimitet/nærhed. Reklame-ånden har lært pigerne, at fyrene "kun er ude på én ting", og at "et hul er et hul". Dette er en illusion.

At "fyrene kun er ude på én ting", og at "et hul er et hul" - dette er en illusion.

Ingen interesserer sig for huller.

Ingen interesserer sig for en fissura uden krop.

Ingen, der er ude blandt folk, ønsker kun et hul at stikke den op i - så kan man ligeså godt bruge hånden.

Næ, folk ønsker skønhed, charme, ånd og sjæl.

Hullet er intet uden, men alt med.

Reklame-ånden får imidlertid folk til at ophøre med at kunne erkende tingene i perspektiver, fordi reklamer altid handler om at reducere situationer til én bestemt ting, nemlig det produkt, der er til salg.

Det ligger altså i reklamens tankestrukturer, at alt det væsentlige kan reduceres til én ting. Derfor tror pigerne, at det er, hvad fyrene vil.

Derfor identificeres pigerne med deres mest kønskarakteristiske sted - de er...omvandrende kusser...men...det er ikke sådan, vi i virkeligheden opfatter dem.

Det er bare frækt at fremstille det sådan.

Men reklame-ånden gør det, der bare er frækt og for sjov, til en seriøs affære.

Og fordi reklame-ånden er så insisterende og allesteds-nærværende, som den er, kommer vi til at tvivle på alt, hvad vi elsker.

Vi tvivler på, at vi også elsker charmen, personligheden, den personlige historie, skæbnen og sjælen.

Vi tvivler på, at vi elsker.

Men vi kan ikke lade være. Det kan kun blive fordækt, en "skummel affære" i det underbevidste, at vi rent faktisk elsker et andet menneske - måske fordi Marie minder os om en anden, som vi forbinder med noget godt, og måske ER der psykiske sammenhænge mellem beslægtede ansigter...der er...et landskab af sjæle, som er et landskab, vi bruger at begå os i.

Vi er IKKE interesserede i nogen huller, uden personlighed! Nej, nej, nej, og atter nej!

Personlighed er også...et bestemt ansigt, en bestemt krops-form, en bestemt måde at gå på, tale på, gebærde sig på...det er så meget.

Når reklame-ånden har gjort os ubevidste om alt dette meget, sådan at vi går rundt og bilder os ind, at vi kun er simple køds-ting for hinanden...og "gid det bedste, dvs. mest reklame-fokuserede kød må vinde"...så spøger alt det andet i vor underbevidsthed.

Det er denne spænding mellem det bevidste/fattige, og det ubevidste/rige, der giver angst for nærhed, sociofobi, homofobi, lyst-fobi, angst for at erfare og udtrykke lyst...alting er blevet lukket til - bevidstheden må KUN være vulgær og simpel.

Genertheden, anspændtheden...har alt muligt med dette at gøre.

Medlem
Brugeravatar

hmm... Skatzo faktisk godt skrevet!! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

ÅRH, TAAAK! - [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i vores solsystem
Lige præcis det her emne kan jeg helt sikkert være med i.

For ca små 6 mdr siden, gik kæresten fra mig. Vi nåede at være sammen i 7 år. Fra 9. klasse af og frem.

Det er nået der tog rigtig hårdt på mig, og måtte lige ned i kul kældren med en mindre depression.

Problemet er jo det, at når man har været sammen i så mange år, så deler du jo stortset hele din venne kreds med modparten. Og for det ikke skal være løgn, så er hun nu sammen med en af mine tidligere bekendte som osse kommer i vores venne kreds.

Det har taget mig et hårdt arbejde at komme oven på igen.

Så der går nok lige lidt tid før jeg vil noget seriøst igen, men who knows lige pludselig, så står hun der.

En ting er sikkert, der er en derude :p

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]