Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 08:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

okay :D se det er derfor jeg elsker psychedelia, da det ikke bare er en samling crack heads som bare går helt crazy, men at det er folk der tænker sig om og hjælper andre.
kan kun sige tak for hjælpen og tak for rådene:D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Du kan evt starte af at prøve dine grænser af på alkohol.

Det super fedt! Og man får nogle gange den syge nedtur :D

Give it a try :d

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i bunden
hej alle nu har jeg endelig fundet den bittersøde ca et kg frske jeg har læst og læst og der er mange meninger jeg har i går prøvet at ryge 0,25 g. friske med lille virkning ( varme i yder huden og træthed i dag har jeg røget 0,70 g. tøret i micro ovn med en rigtig dejlig føelse men faktisk det jeg søger er de 100% haluer som nogle beskriver men er ikke meget for at indtage dem for jeg kan ikke finde nogle konkrætte svar på hvor store doser man skal spise eller drikke jeg er 34 og har trippet en del på lsd svampe og mange af de syntetiske stoffer jeg har trippet i 19 år og ved godt at det kan være vilde oplevser men det er dem jeg søger og ikke alle de mange advarsler som der står over alt håbber nogle vil hjælpe + jeg har samlet ca 5 kg rejnfan mon ikke ogse man kan udtrække noget thujon af dem :peace

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
hestetripper skrev:
hej alle nu har jeg endelig fundet den bittersøde ca et kg frske jeg har læst og læst og der er mange meninger jeg har i går prøvet at ryge 0,25 g. friske med lille virkning ( varme i yder huden og træthed i dag har jeg røget 0,70 g. tøret i micro ovn med en rigtig dejlig føelse men faktisk det jeg søger er de 100% haluer som nogle beskriver men er ikke meget for at indtage dem for jeg kan ikke finde nogle konkrætte svar på hvor store doser man skal spise eller drikke jeg er 34 og har trippet en del på lsd svampe og mange af de syntetiske stoffer jeg har trippet i 19 år og ved godt at det kan være vilde oplevser men det er dem jeg søger og ikke alle de mange advarsler som der står over alt håbber nogle vil hjælpe + jeg har samlet ca 5 kg rejnfan mon ikke ogse man kan udtrække noget thujon af dem :peace

Det er nok ikke hallucinationer du søger, men visuals, altså synsforstyrrelser. Jeg vil råde dig til at vende tilbage til LSD'en eller svampene, det er klart det bedste valg i stedet for at skulle til at lave alverdens udtræk... Ved ikke helt hvad du mener med: Den bittersøde...?

Senest rettet af Snoezel 30 jul 2011 19:10, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
God damn, jeg kunne lige se overskrifterne på EkstraBladet: "Narkohjemmeside anbefaler stoffer til 15-årig!" Ja, tag nu for satan og vent.. Du burde ikke engang ryge hash i den alder.. Men det er nok blevet pointeret overfor dig..

Cannabis entusiast

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]