hestetripper skrev:
hej alle nu har jeg endelig fundet den bittersøde ca et kg frske jeg har læst og læst og der er mange meninger jeg har i går prøvet at ryge 0,25 g. friske med lille virkning ( varme i yder huden og træthed i dag har jeg røget 0,70 g. tøret i micro ovn med en rigtig dejlig føelse men faktisk det jeg søger er de 100% haluer som nogle beskriver men er ikke meget for at indtage dem for jeg kan ikke finde nogle konkrætte svar på hvor store doser man skal spise eller drikke jeg er 34 og har trippet en del på lsd svampe og mange af de syntetiske stoffer jeg har trippet i 19 år og ved godt at det kan være vilde oplevser men det er dem jeg søger og ikke alle de mange advarsler som der står over alt håbber nogle vil hjælpe + jeg har samlet ca 5 kg rejnfan mon ikke ogse man kan udtrække noget thujon af dem :peace
Det er nok ikke hallucinationer du søger, men visuals, altså synsforstyrrelser. Jeg vil råde dig til at vende tilbage til LSD'en eller svampene, det er klart det bedste valg i stedet for at skulle til at lave alverdens udtræk... Ved ikke helt hvad du mener med: Den bittersøde...?