Cubensis skrev:
Hvorfor mener du at han er dum?
Edit: Er han så gammeljordskreationist eller ungjordskreationist? Det er imo også en tåbelig overbevisning, men svjv. er de andre kandidater også troende og det ka' sgu være det samme (Hvis kreationisten altså erkender at jorden er over 6000 år gammel, og dermed er gammeljordskreationist)
Han tror på en ung jord.
I et interview sagde han tilmed at "Evolution jo 'bare' er en 'teori'".
En præsident burde vide hvad en videnskabelig teori er.
Jeg bryder mig iøvrigt heller ikke om ham i det han vil nedlægge offentlig undervisning og undervisnings ministeriet, han ønsker ikke at ændre det amerikanske sundheds system (Kun ved at give mere frihed til korporationerne), han ønsker ikke at regulere co2 udslip og anden foruering.
Den frihed han vil give staterne lyder som en god ting, men jeg man må forstå, at de enkelte stater så har magt til gøre som de vil.
Inkl. at undervise i kreationisme som var det videnskab (Og det er der MANGE stater der bare venter på at få lov til) og alt muligt andet du selv kan tænkte dig til.
[EDIT] En anden vigtig ting er Ron Pauls racisme eller hvad man nu skal kalde det. Han vil jo ha' et hegn med vagt tårne hist og her gennem hele grænsen til mexico. Han vil gøre det sværere at få opholdstilladdelse i USA, og så skal de 10-20 millioner menesker der pt. bor ulovligt i USA smides ud hurtigst muligt.