Moowgli skrev:
Hvis/når jeg skal have en tus, så skal jeg hve lavet noget personligt - noget der virkelig betyder noget for mig.
F.eks. hvis en af mine nære venner døde ville jeg med sikkerhed få lavet noget til minde om ham. Derudover kunne jeg godt tænke mig at få lavet noget med dannebrog, da jeg er er stolt over at have mine rødder i Danmark.
Jeg kan bare ikke se hvordan triballs kan være noget man skænker et stykke af sin krop til - det betyder jo ikkke noget for dig at have tilsøllet din arm/ryg/røv med det. Jeg kan virkelig ikke se hvad man skal bruge det til.
Det kommer vel meget an på hvordan man gør det.
Jeg har et par tribal-inspirerede tatoveringer som jeg selv har designet og de har en meget personlig betydning for mig. Jeg skulle bruge et design der rummede en symbolik og jeg kom frem til at tribal-stilen var det den bedste til at udtrykke det jeg ville.
Jeg synes det er helt fint hvis man får lavet dem bare fordi man godt kan lide stilen og som
G e n e t i c er inde på, så bliver de ret hurtigt til en naturlig del af udseendet og repræsenterer en periode i ens liv.