Tenka skrev:
Tror du ikke det er fordi du for tiden har lavet et hæftigt overkill hvad angår svampe? Det er jo ikke sjovt at trippe hele tiden, med tiden vil kroppen eller hovedet nok sige fra.
Det er da ikke mere end en uges tid siden jeg læste du ville være mushroom queen?
Husk nu - alt med måde, så kan det ikke gå helt galt i sidste ende!

Det er et halvt år siden jeg tog svampe sidst. Der hvor du læste om "Mushroom Queen" var i forbindelse med et grow for en måned eller 2 siden, og det var desuden ment som en joke.
Resist skrev:
Og Audhumla, baseret ud fra dine fordomme og snævertsynede holdninger, vil jeg faktisk mene at du er noget så uintelligent.
Dit ignorante bullshit er virkelig til at sukke af.
Ja, man kan da tydeligt fornemme at du aldrig har haft et bad-trip. Jeg kan love dig for at de findes.
Alt det ævl og kævl med at "uuh du skal se ind i dig selv og opleve trippet, så bliver du som født på ny" NEJ GLEM DET... Når først du sidder i et bad-trip er der ingen vej tilbage. Der er intet at gøre, hvor svært kan det være at forstå ?
Ja tilsyneladende temmelig svært for dig, siden du føler at jeg skal angribes med diverse skønherlige ting.
Ignorant, fordømmende, snævertsynet og uintelligent. Er der mere du føler jeg bør vide om hvad din holdning er til mig ?
For eftertiden så lad være med at komme til mig, når du skal have råd om at dyrke svampe... I det hele taget, hold dig fra mig...
Noget helt andet er, læs nu hvad jeg skriver: " Giftig for mig" - betyder ikke nødvendigvis for min krop
Jaspar skrev:
Ikke mættet fra for mange trips i træk, men snarere mættet med alt det, som svampene sidst gav mig.
Jeg var selv ude i et ret negativt trip, hvor jeg ikke kunne finde hoved og hale i noget som helst, og verden eksisterede ikke, alt var OEV - det var ret skræmmende.
Jeg har det fuldkommen som du har.
Minimal skrev:
Der er nu ingen grund til at stille sig på bagben. Du bliver ikke kaldt uintelligent. Man kan da sagtens høre på dig, at det ikke er problemet. Der er da masser af andre årsager til ikke at kunne lide psykedeliske stoffer. Men jeg tror stadig, at uintelligens kan være en af dem. Det behøver samtidig ikke have noget som helst med det at gøre.
Tak for det, men det lød nu temmelig meget som tilfældet i de første posts, derfor stillede jeg mig på bagben.