Malkavian skrev:
Jeg kender ikke noget til tæknofeister, men der er en del stage whores til en Red Warszawa koncert i hvert fald. Lækre Jens må altid mindst én gang under koncerten stoppe musikken og minde publikum om, at "det er mig der optræder, så hvis I skal stage dive, så hurtig op og hurtig ud"

Jeg har været til 8-9 RW-koncerter igennem tiden (sidste gang var dog for et par år siden) og jeg har da aldrig hørt/set Lækre Jens stoppe koncerten og brokke sig over publikum.
Jeg har set ham skubbe folk ned fra scenen, spytte øl eller andre drikkevarer ud i hovedet på dem, kysse diverse fra publikum (aldrig damer, han har jo også kone og børn derhjemme

) og er selv blevet løftet op i håret af ham på stengade 30 til deres 15-års jubilæum.
Men folk der vælter op og ned fra scenen i rutefart er da helt ok med dem så vidt jeg har fattet, bare man ikke begynder at overtage den - så ryger man ud over kanten ret hurtigt, men musikken stoppes da ikke af den grund?
En af mine bekendte fik engang et håndjob på scenen af en eller anden tilfældig tøs da RW spillede i Templet i Lyngby og det brokkede bandet sig da heller ikke over, de så pænt underholdt ud og gav ham en tår portvin bagefter.
tiffany skrev:
mht store "jeg styrer dansen"-typer, er det vel bare at kigge et andet sted hen... er da være med hippier der får regn-dans trip og bare springer rundt som vilde gnuer ind i os andre... synes personlig det er nedern at få sådan en i hovedet...
Jeg kan ikke se hvorfor man skal være mere irriteret over en person som virkelig nyder musikken i modsætning til de typer der snarere dukker op for at fremvise deres nyeste tilføjelse til sine tribal-tatoos der breder sig fra ryggen, ud over skuldrene, armene og halsen imens han står og ser stram ud i sin skrig-gule tanktop, den ekstremt pumpede krop der grænser til det absurde og sit militærklippede hår.
Hvem af de to spreder mest negativ stemning?
Det er aldrig (måske er "aldrig" lige lovlig groft sagt, men det passer nu meget godt) hippierne der begynder at dele øretæver ud eller opfører sig som om de ejer stedet og alle andre er der på deres nåde.
Til gengæld ser de ud som om de oprigtigt hygger sig, nyder stemningen, musikken og selskabet - hvorimod de store smarte fyre for det meste står sammen i flok som om de andre ikke er værdige nok til at søge audiens hos dem.
Der skal være plads til alle og så er det da lige meget hvordan man ser ud, men hvis man har en negativ attitude og alligevel ikke prøver på at skabe en god stemning omkring sig så synes jeg lige så godt man kunne blive hjemme og være cola-stram der istedet for at gå i byen på den måde - men det er vist en utopi.
Og ærlig talt, hvis man ikke kan klare at der engang imellem er nogle der kommer til at skubbe til en (ubevidst, ikke med vilje) så lad dog være med at tage til en fest.
Har du adrig selv været så optaget/grebet af din dans at du er kommet til at støde ind i nogen eller er du en af dem der kun danser for at vise dig frem?
Derudover har jeg "tit" fået negative og nedladende kommentarer fra de smarte fyre pga. mit efterhånden halvlange garn men jeg har sgu aldrig hørt hippierne svine andre åbenlyst til pga. udseende, så jeg synes ikke det er så svært for mig at finde ud af hvem jeg sympatiserer mest med.
Mvh Jonas!