Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 08:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
tiffany skrev:
mht store "jeg styrer dansen"-typer, er det vel bare at kigge et andet sted hen... er da være med hippier der får regn-dans trip og bare springer rundt som vilde gnuer ind i os andre... synes personlig det er nedern at få sådan en i hovedet...

Sandt nok, men de er tilgengæld lettere at pande ned end Tribalfyrene.
Desuden er mange af dem pacifister (læs kujoner) så der er ikke den store risiko selvom deres venner er tilstede 8)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
har ikke så nemt igen ved at kaste rundt med folk... mine arme er lavet af kage...

dr- phibes: nu går jeg ikk til allerhelvedes mange hippie fester, men hvor der er nogenlunde lige fordeling mellem tribal-fyre og hippie-aber, der er det klart hippierne der generer mig mest... der er sq aldrig nogen tribal-typer der er hoppet ind i mig... på nær en enkelt konfirmand til kløverfest i ølgod, men ikke meget tribal over ham... :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Der er da underlige dansere overalt, ikke kun til technofester.. og det kan sku bare være lidt morsomt at kigge på, og ellers kig den anden vej. sværere kan det vel ik være :P og vi ka jo ik alle danse lige godt, men derfor ska der da være plads til at alle ka få lov til at gi gas :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg gider sgu heller ikke de danske indendørsfester længere, medmindre de er totalt undegrund.

Næ nej fester sydpå eller andet sted end lige danmark, er sgu af en hel anden kaliber. Folk er hvertdfald noget anderledes

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Odden skrev:
jim fear skrev:
Odden > Hvad snakker du om? Lort klistret på hovedbunden???

Dreadlocks.

Ahhh... Ja fuck dem. Og dem med skæg.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Har I hørt om udtrykket "P.L.U.R." i trance-scenen?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Nej, fortæl fortæl. :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
ke skrev:

PLUR :roll: hvad bliver det næste? PSOV?

Titel:
Insane psychedelia user!

ke skrev:

Hart du hørt om udtrykket D.E.F.S i trance-scenen?

Titel:
Junior medlem

hej. sjovt emne :D

jeg har godt nok ingen/ringe erfaringer med techno : ) jeg synes dog det er skidesjovt når jeg tilfældigvis havner sådan et sted. jeg kan ikke lade være med at grine af (de fleste) mennesker med kort hår der danser til sådan noget :)

ydermere synes jeg også det er rigtig sjovt at hoppe ind i pøblen og headbange lidt, for det resulterer altid i at nogen gorillaer klapper mig en på hovedet fordi de bliver stødt :D

håber jeg engang møder en med locks der står og danser : )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

At til technofester på diskoteker er dem som sidder tilbage efter klokken 4 for de meste dem som sidder ovre i hjørnet med deres cultshaker i hånden, en hud der skinner af sved, og et blik der ville få små børn til at løbe skrigende bort :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
BlueDove skrev:
At til technofester på diskoteker er dem som sidder tilbage efter klokken 4 for de meste dem som sidder ovre i hjørnet med deres cultshaker i hånden, en hud der skinner af sved, og et blik der ville få små børn til at løbe skrigende bort :lol:

... forholde sig til!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ke skrev:

P.L.U.R. = Pathetical Losers Under Rehabilitation :lol:

Titel: Btw.
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har i nogensinde prøvet at der kommer en idiot farende hen i mod jer og råber BØH, fordi man ser ret blæst ud? Det er flere gange sket for mig når jeg har været på mdma til diverse trance-events. De gør det vidst fordi de tror at man får badtrip af det?

Det er usselt at gøre sådan noget, også selvom det ikke virker! :|

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Okay. Ham her er 2 meter og 40 høj, vejer 165 kg og råber efter alle, om de har PILLER! Man ved ikke rigtig, om man vil blive tæsket ihjel for at svare ja... eller for at svare nej... men man siger nej for at få ham til at prøve nogle andre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Okay. Ham her er 2 meter og 40 høj, vejer 165 kg og råber efter alle, om de har PILLER! Man ved ikke rigtig, om man vil blive tæsket ihjel for at svare ja... eller for at svare nej... men man siger nej for at få ham til at prøve nogle andre.

Ham har jeg også mødt. ;)

Jeg sagde dog ja, men da han ikke ville betale for det og i stedet tilbød mig en drink sagde jeg at jeg ikke drak på kiks! Så fortsatte han sin søgen efter gratis narko hos de andre gæster.

Mærkelig episode... :?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
ke skrev:

Hart du hørt om udtrykket D.E.F.S i trance-scenen?

Drugs Er Fucking Sjove?

Jeg har sgu kun fået stive hippier i hovedet til fester... De kan af en eller anden grund ikke tåle at drikke.
Men til gengæld danser de gerne væsentligt mere kreativt når de er godt psykedelisk påvirkede, hvilket man ikke ligefrem kan sige om koka-abernes trampen, eller tilsvarende dullers "se-min-krop" vrikken.
Bevares det er da rart med en god udsigt, men de burde skride tilbage til IN.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@TheBo: sikker på den her ikke hører til i Fuck forum ;)

tiffany skrev:
hvad så når det er en stage-whore af en candy-raver der stiller sig på scenen??? så er det vel ikke så galt??? :D

mht store "jeg styrer dansen"-typer, er det vel bare at kigge et andet sted hen... er da være med hippier der får regn-dans trip og bare springer rundt som vilde gnuer ind i os andre... synes personlig det er nedern at få sådan en i hovedet...

Jeg kender ikke noget til tæknofeister, men der er en del stage whores til en Red Warszawa koncert i hvert fald. Lækre Jens må altid mindst én gang under koncerten stoppe musikken og minde publikum om, at "det er mig der optræder, så hvis I skal stage dive, så hurtig op og hurtig ud" :D

Det er gået lidt tilbage på heavy scenen med det nye kuld unge, men dengang jeg var ung og enormt grim (nu er jeg så bare gammel...), da var opskriften på en god aften, at man stage divede, og at man som minimum fik én stage diver og en sort militærstøvle i munden. Og det var der ingen, der blev sure over. Det var en smuk tid.

Titel:
Medlem

Det er derfor jeg altid har været mest til aggresiv minimal techno og dnb. "Anorakkerne" er væsentligt sjovere i pauserne end hr og fru knaldet af. Syntes klart bedst om hippierne til psy fester, de morer sig bare bedre end de fjolser der der står og har den rigtige mening om deres medgæster i stedet for at fyre den af sammen med dem!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Malkavian skrev:
Jeg kender ikke noget til tæknofeister, men der er en del stage whores til en Red Warszawa koncert i hvert fald. Lækre Jens må altid mindst én gang under koncerten stoppe musikken og minde publikum om, at "det er mig der optræder, så hvis I skal stage dive, så hurtig op og hurtig ud" :D

Jeg har været til 8-9 RW-koncerter igennem tiden (sidste gang var dog for et par år siden) og jeg har da aldrig hørt/set Lækre Jens stoppe koncerten og brokke sig over publikum.
Jeg har set ham skubbe folk ned fra scenen, spytte øl eller andre drikkevarer ud i hovedet på dem, kysse diverse fra publikum (aldrig damer, han har jo også kone og børn derhjemme :) ) og er selv blevet løftet op i håret af ham på stengade 30 til deres 15-års jubilæum.
Men folk der vælter op og ned fra scenen i rutefart er da helt ok med dem så vidt jeg har fattet, bare man ikke begynder at overtage den - så ryger man ud over kanten ret hurtigt, men musikken stoppes da ikke af den grund?
En af mine bekendte fik engang et håndjob på scenen af en eller anden tilfældig tøs da RW spillede i Templet i Lyngby og det brokkede bandet sig da heller ikke over, de så pænt underholdt ud og gav ham en tår portvin bagefter. :lol:

tiffany skrev:

Jeg kan ikke se hvorfor man skal være mere irriteret over en person som virkelig nyder musikken i modsætning til de typer der snarere dukker op for at fremvise deres nyeste tilføjelse til sine tribal-tatoos der breder sig fra ryggen, ud over skuldrene, armene og halsen imens han står og ser stram ud i sin skrig-gule tanktop, den ekstremt pumpede krop der grænser til det absurde og sit militærklippede hår.
Hvem af de to spreder mest negativ stemning?
Det er aldrig (måske er "aldrig" lige lovlig groft sagt, men det passer nu meget godt) hippierne der begynder at dele øretæver ud eller opfører sig som om de ejer stedet og alle andre er der på deres nåde.
Til gengæld ser de ud som om de oprigtigt hygger sig, nyder stemningen, musikken og selskabet - hvorimod de store smarte fyre for det meste står sammen i flok som om de andre ikke er værdige nok til at søge audiens hos dem.

Der skal være plads til alle og så er det da lige meget hvordan man ser ud, men hvis man har en negativ attitude og alligevel ikke prøver på at skabe en god stemning omkring sig så synes jeg lige så godt man kunne blive hjemme og være cola-stram der istedet for at gå i byen på den måde - men det er vist en utopi.

Og ærlig talt, hvis man ikke kan klare at der engang imellem er nogle der kommer til at skubbe til en (ubevidst, ikke med vilje) så lad dog være med at tage til en fest.
Har du adrig selv været så optaget/grebet af din dans at du er kommet til at støde ind i nogen eller er du en af dem der kun danser for at vise dig frem?

Derudover har jeg "tit" fået negative og nedladende kommentarer fra de smarte fyre pga. mit efterhånden halvlange garn men jeg har sgu aldrig hørt hippierne svine andre åbenlyst til pga. udseende, så jeg synes ikke det er så svært for mig at finde ud af hvem jeg sympatiserer mest med.

Mvh Jonas!

Senest rettet af LarmerFyr 14 feb 2007 17:17, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]