Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 06:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Astral skrev:
Alle kan stort set aflyttes idag, med den nye nanoteknologi og muligheder for mikrochips kan de skjules på selv dagligdagsting og optages og sendes via signaler til nærmeste politistation eller central for indsamling af borgerinformation, vi er på vej ind i overvågningssamfundet og fagre nye verden er nu ikke bare en fremtidsdystopi, biler er også udstyret med GPS idag og andre antenne systemer som kan bruges, ikke mindst af virksomheder som ønsker at manipulere og styre folks forbrug

En slavekontroleret middelklasse samfund af lønstyrede robot slaver er hva vi kan forvente hvis vi ikke vågner og handler i tide, det gælder os alle, vi har et fælles ansvar

Handl nu og protest imod at dine rettigheder tages fra dig!

Det er sandt nok, at teknologien er udviklet nok, til at kunne overvåge næsten alt, men der findes stadig visse rettigheder, selvom de godt nok er ved at smuldre mellem hænderne på os.
Den dag der bliver sat kameraer op i Århus' gader, iklæder jeg mig en ninja-dragt, drager ud om natten og smadrer dem!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

shinsou skrev:
Den dag der bliver sat kameraer op i Århus' gader, iklæder jeg mig en ninja-dragt, drager ud om natten og smadrer dem!

Can I join that team?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

thafreak skrev:
shinsou skrev:

Can I join that team?

Det kan du tro - jeg PM'er dig når det bliver en realitet :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

shinsou skrev:
thafreak skrev:
shinsou skrev:

Can I join that team?

:tnx: Ninja's against the state

Titel:
Relativistisk båthorn

DJPsytrance skrev:
jeg har hørt af flere personer at politiet kan aflytte ens mobiltelefon uden at man ringer i den.. bare ved at den er tændt???? nogen der ved noget om det ?

Alle mikrofoner ka' i teorien aflyttes op til flere meter fra dem. Det kræver hverken de indeholder batteri eller særlig elektronik (og der er ikke noget hokus-pokus eller ufo-teknologi over det. Man ka' feks få en helt almindelig pære på et stykke stål-tråd, som ikke rører noget andet elektronik, til at lyse bare ved at sende radio-signaler til den. Jeg joker ikke, og har selv set det fungere. Du ka' feks også lave en lille radio og høre P3 helt uden batterier eller anden strøm, men kun ved hjælp af strømmen fra selve P3-radiosignalet :) )

Al elektrisk energi udsender nemlig det man kalder EM-stråling, elektro-magnetisk stråling, altså radio-bølger. Hvis du feks snakker ind i din pc-mikrofon, hvis du har sådan en, så omdanner den det til radio-signaler selvom din computer er slukket. Og også selvom du helt har taget stikket til mikrofonen ud af computeren. Bevægelsen af mikrofonen, fra lyden når du taler ind i den, er nok. Dén EM-stråling (som gælder _alle_ mikrofoner og højttalere og den slags) ka' principelt aflyttes flere meter væk (blaa afhængig af hvor højt du taler, og hvor meget energi der omsættes fra svingningen)

Jeg mener absolut du bør holde din mobil-tlf langt væk fra hvor vigtige samtaler finder sted, Uanset om der sidder batteri eller sim-kort i den eller ej. En mobil er grund-læggende en dedikeret radio-sender og modtager, og dét alene er nok til at være forsigtig.
Faktisk ku' man sagten's lave mobil-tlf der slet ikke behøver batterier, men som istedet fik strømmen som radio-stråling fra mobil-masterne :)

Din computer udsender også en hel del stråling, nu vi er ved emnet, og med-mindre den er afskærmet ka' man relativt let 'aflytte' den med en 'antenne' placeret flere meter fra den (det har iøvrigt også engang været vist i tv-avisen, for mange år siden, så det er 'public knowledge' :) )

Om det sku' blive brugt i praksis af policen ved jeg dog ikke. Men teknisk muligt er det altså.
Du ska' nok være en forbryder i absolut sær-klasse, eller politiker eller videnskabs-person eller anden person på højt plan, før de vil begynde på den slags forsøg. Men hvad ved jeg, de mis-bruger jo gladeligt masser af resourcer på at patruljere CA, så alt er vel muligt.

Enten ska' du holde samtaler i helt luft-tætte og EM-tætte rum (hvilket er ret svært sådan lige at lave, da EM-stråling også går gennem vakuum), langt væk fra højttalere, mikrofoner, telefoner og andet elektronik. Eller også ska' du spille høj musik mens du sidder tæt på personen og taler lavt sammen, eventuelt hviske direkte ind i øret, så drukner snakken i musikken. Det er nok lidt ekstremt i begge tilfælde, men hvis samtalen er vigtig nok så er det da et par muligheder :)

Og for at det ikke ska' være løgn, så udsender din krop og hjerne faktisk også EM-stråling. Så Astral er altså ikke _fuldstændig_ på vild-spor med alt hvad han si'r :)
Din krop påvirker også andre magnet-felter, så vigtige bygninger ka' feks overvåges med relativt simple 'antenner'. Man ka' lave et real-time 3-D kort over hvor personer befinder sig i et over-våget lokale. EM-stråling er formentlig gud's gave til efterretnings-væsenet, hehe :) (det ka' ihvertfald bruges til rigtig meget (der potentielt ka' indskrænke friheden for folk, eller direkte terrorisere dem, hvis det mis-bruges. Og det ved folk slet ikke nok om generelt desværre. Den digitale teknologi er iøvrigt et andet 'helvede' for friheds-rettighederne, men det har selvfølgelig ikke noget med EM-stråling at gøre))

Den absolut bedste løsning på problemet med Utidig indblanding fra Uvedkomne, er selvfølgelig at opdrage fremtiden's mennesker i den ånd at; SÅDAN OPFØRER MAN SIG ALTSÅ BARE IKKE!! PRIVAT-LIV ER EN UKRÆNKELIG MENNESKE-RET!!
Og også at sikre at al viden er offentlig tilgængelig, gratis for hele befolkningen, så den ikke ka' mis-bruges af regeringer eller andre mod nogen. Altså uddannelse, så der ikke opstår en 'videns-kløft' mellem de stærke og de svage grupper (hvilket også kræver at der ikke opstår et enormt skel på det økonomiske plan, men det bli'r jo hurtigt en større debat end bare om mobiler ka' aflyttes :) )

Jeg håber ikke du har noget imod jeg skrev så bredt på dit spørgsmål :)
Hvis du bare vil ha' et hurtigt kort svar, så er det; ja, desværre :(

thafreak skrev:
shinsou skrev:
thafreak skrev:
shinsou skrev:

Can I join that team?

:tnx: Ninja's against the state

Jeg vil også være med på det team, sådan som tingene's tilstand har udviklet sig!!
Passive mennesker bli'r straffet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
shinsou skrev:
thafreak skrev:
shinsou skrev:

Can I join that team?

HAHA! Samme plan har jeg!! Bare med KBH... Men jeg kan godt overtales til at ta en tur til Jylland os...

Man kan aldrig smadre kammeraer i Ninja-suit for ofte!!! :twisted:

Titel:
Tidligere holdmedlem

Citat:
Faktisk ku' man sagten's lave mobil-tlf der slet ikke behøver batterier, men som istedet fik strømmen som radio-stråling fra mobil-masterne Smile

:shock: :roll: vrøvl

og hvorvidt man måske kan hooke op på mikrofonen deri når man er inden for et par meters afstand skal jeg ikke kunne udelukke, men hvis man er inden for et par meters afstand hvorfor så ikke bare LYTTE?

Titel:
Medlem

Tak for svaret JEL.. det for sq en til at tænke mere over tingene viste slet ikke sådan noget kunne lade sig gøre-.. er du Elektronikfagtekniker eller noget i den stil?

Jeg går os ud i ninja suit om natten,, piller bare irreterende vejskilte ned i stedet :P :P

Titel:
Tidligere holdmedlem

det er rigtigt nok det han siger om at man kan aflytte et computerskærms/tv signal, men tag lige tingene han siger med et gran salt

Titel:
Insane psychedelia user!

En sidebemærkning: Wikipedia: Surveillance

En interessant og relevant side, som også leder videre til diverse sider om mere specifikke overvågningsmetoder, deriblandt også omkring telefoni.

Junior medlem

Hey Yo!!!!

Hvem kan hjælpe??

Hvad hvis man ved at lige præsis denne nanoteknologi er i misbrug i ens omegn og over for en selv!
Denne teknologi,eller en som så godt beskrevet som her,der ligner den!

Hvor/hvad/hvem anmelder man det til?

For jow! Den der med at misbruge sådan en nanoteknologi,eller ligende kan da mere eller mindre være ret sindssygt,hvis der bliver misbrugt henne i grader hvor der også bliver påført en!

Hvor anmelder man sådan nået henne?
At sådan nogle teknologier er i misbrug?
Man skal jo passe på,at ikke komme til at lyde alt for skør,i et alm. menneskes øjene,hvis det er,med disse funktioner?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
Man skal jo passe på,at ikke komme til at lyde alt for skør,i et alm. menneskes øjene

det klarede du da fint :hm:

Junior medlem

er begyndt at slukke min mobil meget af tiden.

det hjælper på tankerne om at de overvåger en via triangulation på masterne.

Junior medlem

ellers tror jeg en ekstra mobil vil være endnu bedre, og så kun tænde den når man er væk fra sin bopæl...

Junior medlem

Det faktisk imponerende!

Den der med at ha den slukket når man er hjemme,den virker faktisk!

Jeg har også prøvet at pakke den ind,i staniol,altså min mobil,og det virker også!

Jeg har prøvet nået andet,da jeg nu vil vove at påstå at der er nået galt,hjemme omkring min bopæl!

Og jeg vil nu mene at der bliver påført nået!! Og det sted,som har været f.ske,ang det med at påføre!

Hvis jeg nu har stillet nogle dele i jern "Dåser pakket ind i staniol!" så forsvinder denne påførelse,somom det er en frekvense

man slår ud af kurs,med dette stykke jern! Jo mere jo bedre! Det dybt underligt og faktisk pisse ubehageligt!

Det er vel ik nået der gir nogle menning ved at stille lidt jern op i en vindue`s kam,hvor det så

virker,hvis det nu bare var tankemylder??

Men det virker!

Pakke en fjernbetjening "Til min alarm!" og en mobil ind i staniol papir,når jeg går hjemme fra med min mobil,virker også!

Jeg kender ikke denne nanoteknologi og alle jeg har spurgt,snakker nået om at det er nået,med at bygge med microscopiske

klodser eller hvad fanden det var?

Og mener nogle har snakket om,at de bygger/kan bygge sig oven på hinanden og sådan nået mærkeligt nået!

Jeg anede ikke at der var nået der hed nanoteknologi,men med det jeg nu vil vove at påstå at jeg blev udsat for,der fandt jeg

altså dette forum,på søgeord om det jeg nu mener jeg er udsat for!

Og det var aflytning og aflytning i en fuldstændig vanvigtig microskopisk "Hvis man kan kalde aflytningen for det?"

Men en ekstrem microskopisk aflytning vil jeg nu vove at påstå at jeg blir udsat for!

Og jeg ved da ik?

Jeg fandt da dette forum og kan nigge genkendende til meget af det!

Men er da også uviden og imponerede af en del andet den kan,denne nanoteknologi!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er du sikker på at du har været udsat for aflytning, og ikke bare paranoia?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:
Det er vel ik nået der gir nogle menning ved at stille lidt jern op i en vindue`s kam,hvor det så

virker,hvis det nu bare var tankemylder??

Michael Faraday har ikke levet forgæves - søg på Faraday´s cage :wink:

Jeg synes du skulle fortælle os andre dødelige, hvorledes denne teknologi foruretter dig og din hverdag?

Får du ellers din søvn og dine vitaminer - du lyder ikke til at være på toppen?

Titel: Re:
Dedikeret medlem

Enten ska' du holde samtaler i helt luft-tætte og EM-tætte rum (hvilket er ret svært sådan lige at lave, da EM-stråling også går gennem vakuum), langt væk fra højttalere, mikrofoner, telefoner og andet elektronik. Eller også ska' du spille høj musik mens du sidder tæt på personen og taler lavt sammen, eventuelt hviske direkte ind i øret, så drukner snakken i musikken. Det er nok lidt ekstremt i begge tilfælde, men hvis samtalen er vigtig nok så er det da et par muligheder :)

CannaChem skrev:
Michael Faraday har ikke levet forgæves - søg på Faraday´s cage :wink:

^Du kom mig sgu i forkøbet med at nævne Faraday's bur som en løsning for den paranoide.
Men lad mig da tilføje at jammere og scramblere også er opfundet. Til den paranoide - eller til ham der bare synes det er virkeligt morsomt at blokere alle mobiler i en 30meters radius.

Medlem
Brugeravatar

Hey man det der ninja gøjl lyder fedt! Skriv lige, så er endnu en ninja klar til den tid. --->

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Johnnyjay > Jeg synes det er ret åbenlyst udfra det du skriver at du har en psykisk lidelse, formentlig en form for skizofreni. Er du i medicinsk behandling? Ellers ville det måske være en god ide at snakke med en læge om de tanker du går med. Der er ikke nogen der overvåger dig på den måde du beskriver, det kan ikke lade sig gøre. Ham der har skrevet om nanoteknologi (Astral) havde også en diagnose og var i psykiatrisk behandling, så pas på med at tro på alt du læser på internettet. Snak med nogen mennesker i den virkelige verden om det i stedet, gerne en læge eller psykiater.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]