Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 06:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 127 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
2. g sproglig på ÅSG med japansk og tysk

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

TheBo skrev:
..

Hold kæft! Det lyder spændende! Hvad er dine specialer?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Random skrev:
Jeg begynder som datatekniker den 9. januar.
Så ska jeg ind pimpe c++ og unix.

Nej du skal ind og pimpe med installation af Win98, CCNA undervisning og diagramforståelses-pis, lære om alt muligt som du næsten er 76% sikkert du ikke skal bruge i en virksomhed med mindre det er Aldi, som tekn ;)

SENERE skal du så i gang med div. meget sjovere ting :)

IMO er der ikke så meget sjov i at sidde og installere Windows 98 og XP omkring 15 gange i løbet af ti uger...

Titel:
Udannelse? Fremtid? Job? I SKAL BARE TRÆDE PÅ DEM DER LIGGER NED HVA??!!

/Dovner den på 3. år kun afbrudt af et par skole ophold som jeg er droppet ud af.. :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Jeg læser lingvistik. Logik/filosofi, psykologi og etnografi/antrpologi ét og samme studium. :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:55, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Xp3rt
rigeligt sjovt til mig.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hold da kæft nogle høje ambitioner, mange af jer har... Hvordan kan man have taget så mange stoffer og så blive udlært på universitetet? :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Random skrev:
Xp3rt
rigeligt sjovt til mig.

Nåmen så kommer du til at elske det :)

Ej jeg synes også det er helt fint nok man skal gøre det, der er bare for meget spildtid i uddannelsen når du skal vente på at de gamle maskiner vi tit havde fik installeret OS... Men så er det godt at man kan gå ud og suge en joint imens ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Minimal skrev:
Hold da kæft nogle høje ambitioner, mange af jer har... Hvordan kan man have taget så mange stoffer og så blive udlært på universitetet? :P

Jeg ved ikke helt, om du spørger for sjov... Men i tilfælde af, du ikke gør:

Det er jo ikke noget stort problem, hvis man ikke blæser hjernen ud. Hvis man fx kun tager de psykedeliske og ikke-afhængighedsskabende, så brænder man jo ikke hjernen af - i hvert fald ikke fysisk. Og tager man stimulanser, ja, så er det jo ikke nødvendigvis mere end en sjælden gang imellem.
Så ingen problemer der.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..å!

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:49, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TheBo: Præcis

Jeg har haft og halv-har et stort forbrug af hash, dog skåret ned, ellers så er det kun amf, cola, dxm, efedrin, guarana, salvia og en sjælden gang ecstasy. Men det er sjældent, mindre end en gang om måneden, dog har jeg her på det sidste har jeg leget lidt med noget amf...

Samtidig med det har jeg taget både 9. og 10. og fik gode karakterer, er i gang med min uddannelse nu, og har en læreplads hvor man virkelig laver noget

Det er mere reglen end undtagelsen at jeg er på et eller andet, men alligevel kan jeg passe mit arbejde og mit liv. Dog sker det engang i mellem at jeg skal have navne og alm. ting som jeg skal klare, et par gange, for min hukommelse er ikke så god, men mine kolleger tager så hensyn til det, og brokker sig ikke. Laver bare grin med det :)

Der er også mange mennesker der sagtens kan passe et liv ved siden af stofferne, hvor de bare er en del af deres liv, og ikke hovedingrediensen

Sjældent så bruger jeg da også lige lidt på arbejdet hvis der skal tryk på, så nupper jeg da gerne lige en streg amf, f.eks. i dag havde vi voldsomt travlt her tidligere. Fungerer fint, og jeg arbejder meget meget hurtigere.

Samt at jeg kan skrive meget meget hurtigere på computer end jeg kan normalt, det flyver så hurtigt ud at jeg ikke kan nå at tænke hurtigt nok ;)

Nogen vil så mene at det er forkert at bruge det til arbejde, men jeg har det sådan at bare man har styr på det, så skal det nok gå.

Nogen gange bliver det så for meget, men så ser jeg det, og holder igen. Ligesom i livets andre gøremål hvor man er nødt til at tilpasse sig situationen og måske gå på kompromis med nogle ting. F.eks. stoffer i forhold til arbejde/skole

Så jeg kan sagtens forstå at man sagtens kan tage en uddannelse og få et godt liv selvom man bruger stoffer, men man skal også ville det og have ambitioner. Hvis man ikke har det, så sumper man hen, og har ikke noget andet at lave end de der forpulede drugs, og så går det galt...

Titel:
Insane psychedelia user!

Dextrose skrev:
Jeg satser på laborant, og evt. videreuddannelse til kemiker.

Jeg ved ikke om du kan få meritoverførsel for noget som laborant. En pige fra mit hold er uddannet laborant og har måtte starte helt forfra - der var intet af det hun havde lært som laborant, der kunne bruges på farmaceut studiet. Så jeg kunne forestille mig, det er det samme med lignende kemiske fag.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

TheBo og z0unds - Hvis og hvis... eksempler er der nok af, men flere af dem, jeg kunne hentyde til, har absolut ikke holdt sig til psykedeliske stoffer og ej heller taget stoffer med måde. :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Læser biologi på KU. Ved ikke helt hvad jeg vil med det endnu. Toksikologi, parasitologi, etnobotanik og virologi er med i mine overvejelser, men jeg har slet ikke bestemt mig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:48, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Jeg uddanner mig selv, så bestemmer jeg jo selv, hvad jeg skal lære :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Treasure skrev:
Dextrose skrev:
Jeg satser på laborant, og evt. videreuddannelse til kemiker.

Jeg ved ikke om du kan få meritoverførsel for noget som laborant. En pige fra mit hold er uddannet laborant og har måtte starte helt forfra - der var intet af det hun havde lært som laborant, der kunne bruges på farmaceut studiet. Så jeg kunne forestille mig, det er det samme med lignende kemiske fag.

Det vil tiden vise... Jeg starter i hvertfald om et par uger. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg går på vuc hvor jeg er ved at tage en hf på enkeltfag.
Det har været svært at kunne følge helt med da jeg har røget hash hverdag og taget drugs i weekenden og det er ikke en holdbar situiation, hvis man vil komme ud fra sit udannelsessted med et ordentligt resultat. Men har på det sidste øvet mig i at holde tilbage med rygeren og knalderne, og det er gået godt nok med rygeren.
Knaldern de er sku den værste brainkiller jeg har kendt igennem tiden.Og har kørt en alt for hård ferie. Så throw away the taps:-)
Jeg synes det er fedt at der er så mange herinde der har gang i noget. De viser bare at det alternative liv med de forskellige stoffer og rygeren godt kan kombineres med et seriøst liv. Bare at stofferne ikke bliver hovedingridiensen i livet!

Nok herfra!!----> peace out

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg blev færdig med min uddannelse som biolog i foråret.
I øjeblikket arbejder jeg som vikar på en folkeskole, men søger efter andet job.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 127 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]