TheBo: Præcis
Jeg har haft og halv-har et stort forbrug af hash, dog skåret ned, ellers så er det kun amf, cola, dxm, efedrin, guarana, salvia og en sjælden gang ecstasy. Men det er sjældent, mindre end en gang om måneden, dog har jeg her på det sidste har jeg leget lidt med noget amf...
Samtidig med det har jeg taget både 9. og 10. og fik gode karakterer, er i gang med min uddannelse nu, og har en læreplads hvor man virkelig laver noget
Det er mere reglen end undtagelsen at jeg er på et eller andet, men alligevel kan jeg passe mit arbejde og mit liv. Dog sker det engang i mellem at jeg skal have navne og alm. ting som jeg skal klare, et par gange, for min hukommelse er ikke så god, men mine kolleger tager så hensyn til det, og brokker sig ikke. Laver bare grin med det

Der er også mange mennesker der sagtens kan passe et liv ved siden af stofferne, hvor de bare er en del af deres liv, og ikke hovedingrediensen
Sjældent så bruger jeg da også lige lidt på arbejdet hvis der skal tryk på, så nupper jeg da gerne lige en streg amf, f.eks. i dag havde vi voldsomt travlt her tidligere. Fungerer fint, og jeg arbejder meget meget hurtigere.
Samt at jeg kan skrive meget meget hurtigere på computer end jeg kan normalt, det flyver så hurtigt ud at jeg ikke kan nå at tænke hurtigt nok

Nogen vil så mene at det er forkert at bruge det til arbejde, men jeg har det sådan at bare man har styr på det, så skal det nok gå.
Nogen gange bliver det så for meget, men så ser jeg det, og holder igen. Ligesom i livets andre gøremål hvor man er nødt til at tilpasse sig situationen og måske gå på kompromis med nogle ting. F.eks. stoffer i forhold til arbejde/skole
Så jeg kan sagtens forstå at man sagtens kan tage en uddannelse og få et godt liv selvom man bruger stoffer, men man skal også ville det og have ambitioner. Hvis man ikke har det, så sumper man hen, og har ikke noget andet at lave end de der forpulede drugs, og så går det galt...