Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 07:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 141 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg sad i toget med de der narkohoveder, de sniffede imens alle så på og var aggressive og ekstrem ubehagelige overfor de andre mennesker. Han blærede sig med at han havde været inde og sidde og var netop kommet ud for nogen måneder siden.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Kunne godt tænke mig at Crime kommer og argumenterer for sin sag :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
jeg gider sku ikke mere, der kan blive ved med at komme nogle som har haft dårlige oplevelser, og ja der er mange idioter osv som ødelægger festen.

men faktum er stadig at hver gang er der 5000+ mennesker der har haft en uforglemmelig aften, inklusiv mig selv, så er der sikkert en masse andre som har haft en mindre fed aften og det er da træls for dem

alle dem jeg kender som har været derinde har haft en fed tur hver gang, så festen er åbenbart mere egnet til nogle typer end andre, og det sux da når der kommer sådan nogle artister og spiller

og det der med man støtter det ene og det andet syntes jeg ik folk skal begynde at komme med, i støtter selv alverdens sindsyge folk når i køber alt jeres dope og andet gejl

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Crime skrev:
og det der med man støtter det ene og det andet syntes jeg ik folk skal begynde at komme med, i støtter selv alverdens sindsyge folk når i køber alt jeres dope og andet gejl

Du har selvfølgelig en pointe der, men det er jo udelukkende fordi vi ikke har nogen lovlige alternativer. Der er masser af alternativer til Tam Tam festerne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tam tam formår at lave line ups der falder lige i min smag, de er perfecte imo

decos var rigtig godt lavet iår

lyden var super

at der så kommer nogle uheldige typer kan sku ik holde mig fra at komme der

jeg ga 350 for billetten og brugte 100 kr derinde, jeg bruger 2-3 k på staden om mrd, jeg tror ik at det er den lille tam tam billet der gør forskellen..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen det er jo heller ikke svært at lave et godt line-up når man lukker den weekend af for alle andre arrangører med trusler. :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Forstår ikke hvorfor den her køres så langt ud?
Er selv rimelig fucking skuffet over at hverken Raja eller Chicago kom og fuldgjorde 1200 (er lidt ligeglad med GMS efterhånden). Er fint at udtrykke sin utilfredshed. Men at skulle sidde og blive ved med at punke andre for hvor nedern det er, og man ikke skal støtte dem fordi de selv har en dårlig oplevelse, er sku' da lidt tamt. Må folk da selv afgøre.
Nogle folk kan lide Tam Tam, og tager til det. Andre kan ikke, og holder sig væk. Simple as that...

Junior medlem

Geografisk sted: norge
Mr. Cheshire skrev:
Er selv rimelig fucking skuffet over at hverken Raja eller Chicago kom og fuldgjorde 1200 (er lidt ligeglad med GMS efterhånden). Er fint at udtrykke sin utilfredshed. Men at skulle sidde og blive ved med at punke andre for hvor nedern det er, og man ikke skal støtte dem fordi de selv har en dårlig oplevelse, er sku' da lidt tamt. Må folk da selv afgøre.
Nogle folk kan lide Tam Tam, og tager til det. Andre kan ikke, og holder sig væk. Simple as that...

:stupid:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

woooder skrev:
Kunne godt tænke mig at Crime kommer og argumenterer for sin sag :P

Jeg kunne godt tænke mig at høre dine argumenter for at du er parat til at stikke folk ned. Det er sku da lige præcis typer som dig der gør at folk brokker sig over arrangementet! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Mr. Cheshire skrev:

Det handler overhovedet ikke om hvem der skal afgøre hvad, og hvilken smag man har.
Det handler om at Tam Tam folkene er skrupelløse, egoistiske og lige frem ødelægger og udhuler psy kulturen i danmark.

Så nu skal jeg prøve at skære det ud i pap, så I måske forstår det denne gang:

1: Tam Tam har sendt tæskehold ud for at true andre arrangør. Bare det her punkt, er nok til at opretholde min boycut.

2: Tam Tam har snydt med Line-uppen flere gange. Også denne gang, hvis det kun var ½ af 1200. 600 Mics kunne de jo fint ha taget navneforandring til.

3: Tam Tam har flere gange lukket for mange folk ind, så folk med gyldig billet, købt i forsalg blev afvist i døren. Og de havde ikke mulighed at refunderer billetten.

4: Tam Tam snød engang med vandet på Halvandet. Hængte sedler op hvor der stod at vandet fra hanen på toilettet var forurenet, men solgte selv samme vand i baren til 20 kr.

Så er der hele problematikken angående det klientel der frekventerer Tam Tam festerne. Der skal folk være fuldstændig frie til at afgøre om det er nogen de gider at feste sammen. Der giver jeg medhold ;)

Medlem

Snufkin skrev:
Mr. Cheshire skrev:

Det handler overhovedet ikke om hvem der skal afgøre hvad, og hvilken smag man har.
Det handler om at Tam Tam folkene er skrupelløse, egoistiske og lige frem ødelægger og udhuler psy kulturen i danmark.

Så nu skal jeg prøve at skære det ud i pap, så I måske forstår det denne gang:

1: Tam Tam har sendt tæskehold ud for at true andre arrangør. Bare det her punkt, er nok til at opretholde min boycut.

2: Tam Tam har snydt med Line-uppen flere gange. Også denne gang, hvis det kun var ½ af 1200. 600 Mics kunne de jo fint ha taget navneforandring til.

3: Tam Tam har flere gange lukket for mange folk ind, så folk med gyldig billet, købt i forsalg blev afvist i døren. Og de havde ikke mulighed at refunderer billetten.

4: Tam Tam snød engang med vandet på Halvandet. Hængte sedler op hvor der stod at vandet fra hanen på toilettet var forurenet, men solgte selv samme vand i baren til 20 kr.

Så er der hele problematikken angående det klientel der frekventerer Tam Tam festerne. Der skal folk være fuldstændig frie til at afgøre om det er nogen de gider at feste sammen. Der giver jeg medhold ;)

Netop derfor jeg ikke gider at støtte Esspark's fester.

Han har lavet for meget lort igennem disse år.

Medlem
Brugeravatar

@Snufkin:
Forstår skam godt at du er pist over at have fået de oplevelser som du har.
Og støtter selv også heller Rowdy eller andres fester, Har aldrig brudt mig særlig meget om Tenka. Hverken hans måde at gøre ting på, eller hans personlighed (ser tit hans kommentarer på fb, og manden er en whiner, når tingene ikke går som han vil have det).
Det jeg mener med mit indlæg er, at hver gang der er nogle der bare nævner det mindste om Tam Tam uanset formålet, så bliver folk ved med at fortælle hvor forkert det er at tage til de fester etc.
Og dertil mener jeg jo så bare, at der er de folk der er blevet fed up med de fester. Helt fint.
Men der er stadig de folk der ikke har nogle problemer med det. Og de skal da så sandelig have lov til at feste videre?
Fint nok at fortælle videre, hvilke fucked ting der sker. Så har man en chance for at tage stilling til, hvilke ting der kan ske. Men det er de samme negative ting jeg har læst om det, igennem jeg ved ikke hvor lang tid herinde efterhånden. Og det bliver en smule trættende i længden. That's my point. Der er intet ondt ment i det jeg skriver.
Men tråden her blev eksempelvis oprettet til at snakke om dette års Vinter Tam Tam, hvad man glædede sig til, etc. Alligevel ryger den gamle diskussion op igen, med hetz, etc, som der er mange tråde om efterhånden.

(Er lige vågnet, og er lidt kogt i hovedet, så håber ikke det kører for meget i cirkler det jeg skriver)

Insane psychedelia user!

Mr. Cheshire skrev:
Alligevel ryger den gamle diskussion op igen, med hetz, etc, som der er mange tråde om efterhånden.

2 = mange?

Medlem
Brugeravatar

Citat:
(Er lige vågnet, og er lidt kogt i hovedet, så håber ikke det kører for meget i cirkler det jeg skriver)

Mange eller få, så kører diskussionen hele tiden om det, selv om tråden bliver oprettet med det stik modsatte formål.
Og folk er oplyste omkring hvad der sker.
Selv om man bliver ved med at fortælle hvor slemt det er, ændrer det jo ikke holdning på dem der godt kan lide Tam Tam.

Insane psychedelia user!

Mr. Cheshire skrev:
Citat:
Selv om man bliver ved med at fortælle hvor slemt det er, ændrer det jo ikke holdning på dem der godt kan lide Tam Tam.

Nej, mærkeligt nok. Folk er hjernedøde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja for i er da meget bedre når i køber på staden eller støtter andre langt ude ting, hold nu bare kæft og bliv væk ;)

Snufkin skrev:
Der skal folk være fuldstændig frie til at afgøre om det er nogen de gider at feste sammen. Der giver jeg medhold ;)

Snufkin skrev:
Håber I alle samme får en virkelig elendig fest, som bliver lukket af politiet kl 01. Og at i ALDRIG vil støtte dem igen.

og så ik helt aligevel ? :hm:

:sucks:

Senest rettet af Crime 19 okt 2011 15:07, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Fjas skrev:
Nej, mærkeligt nok. Folk er hjernedøde.

Det begynder mere og mere at minde om politisk mudderkastning...
Det kan da være fløjtende lige meget, om hvordan andre har det med Tam Tam. Nogle folk har ikke oplevet dårlige ting ved det. Så hvis man synes at Tam Tam er det fedeste, så skal man da have lov til det.

Crime skrev:
ja for i er da meget bedre når i køber på staden eller støtter andre langt ude ting, hold nu bare kæft og bliv væk

Præcis...
At bruge rockerne som et argument holder heller ikke helt.
Størstedelen af alt det knark man får anskaffet går dertil, så det vil kun være selvmodsigende.
Hvis vi en dag får fri narko, så vi ikke skal smide penge mod rockerne, så vil det argument få en del mere værdi i mine øjne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Lad vær med at give os skylden for at denne diskussion hele tiden kommer op og vende når der er Tam Tam fester. Giv skylden videre til arrangørene af de fester, det er dem som har lavet lort i den. Vi oplyser blot folket om hvilket lort, det er de har lavet, så folk har mulighed for at tage stilling til, om det er noget de vil bakke op om trods alt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

oplyser blot folk ?

man er hjernedød / "brian" type eller nogle som ik er bedre end dem / osv osv hvis man tager til tam tam, er det bare information om event, eller fordomme om folk de ik ved en skid om ?

:hm:

:sucks:

Insane psychedelia user!

Hold nu kæft. Det er dig som skriver side op og side ned med DINE fordomme om hvad andres er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 141 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]