Mr. Cheshire skrev:
Forstår ikke hvorfor den her køres så langt ud?
Er selv rimelig fucking skuffet over at hverken Raja eller Chicago kom og fuldgjorde 1200 (er lidt ligeglad med GMS efterhånden). Er fint at udtrykke sin utilfredshed. Men at skulle sidde og blive ved med at punke andre for hvor nedern det er, og man ikke skal støtte dem fordi de selv har en dårlig oplevelse, er sku' da lidt tamt. Må folk da selv afgøre.
Nogle folk kan lide Tam Tam, og tager til det. Andre kan ikke, og holder sig væk. Simple as that...
Det handler overhovedet ikke om hvem der skal afgøre hvad, og hvilken smag man har.
Det handler om at Tam Tam folkene er skrupelløse, egoistiske og lige frem ødelægger og udhuler psy kulturen i danmark.
Så nu skal jeg prøve at skære det ud i pap, så I måske forstår det denne gang:
1: Tam Tam har sendt tæskehold ud for at true andre arrangør. Bare det her punkt, er nok til at opretholde min boycut.
2: Tam Tam har snydt med Line-uppen flere gange. Også denne gang, hvis det kun var ½ af 1200. 600 Mics kunne de jo fint ha taget navneforandring til.
3: Tam Tam har flere gange lukket for mange folk ind, så folk med gyldig billet, købt i forsalg blev afvist i døren. Og de havde ikke mulighed at refunderer billetten.
4: Tam Tam snød engang med vandet på Halvandet. Hængte sedler op hvor der stod at vandet fra hanen på toilettet var forurenet, men solgte selv samme vand i baren til 20 kr.
Så er der hele problematikken angående det klientel der frekventerer Tam Tam festerne. Der skal folk være fuldstændig frie til at afgøre om det er nogen de gider at feste sammen. Der giver jeg medhold