Jeg syntes i skal lave en folder der er ligeså løgnagtig som det meste staten eller sågar scientology. Bare set med overdrevent positive øjne!
F.eks.:
* Hash er godt hvis man er stresset, det hjælper en til hurtigt at få ro i sindet og med hash i blodet kan hverdagens trummerum tages med et gram salt.
* Hash er et bedre rusmiddel end alkohol. De fleste voldsepisoder i nattelivet forårsages af folk påvirket af alkohol, hvorimod hashrygerne er dem der står på den anden side af gaden og fniser af løjerlighederne.
* Man bliver meget filosofisk under påvirkning af hash og syge erkendelser finder sted. De fleste store filosoffer røg rigtig meget hash. De største var dem der røg mest.
Find selv på flere...
Faktisk kunne man goidt lave en folder der taler FOR cannabis som rusmiddel, uden at man overdriver. DET ville jeg gerne dele ud. Der er masser af mennesker der kæmper på den seriøse front, jeg syntes denne konsellation af aktivister burde have lidt humor!

Man kunne også lave det som to noveller. En om Brian og hans alkoho-liv og en om Karsten og hans hash-liv... Yir!
Rettelse: Eller hvad... FUCK nu hash dudes... I er psychedelister! Kæmp kampen for fri LSD, SVAMPE, COKE og ECSTACY istedet. Fuck den bløde vinkel, det skal nok lykkes at få legaliseret hashen, med eller uden jeres hjælp. Brug istedet ressourcerne på at overtale de som må have en snært åbenhed tilbage, overfor stofkultur. Folk skal have af vide at vi ikke bliver tilfredse med en legalisering af cannabis!!
Rettelse2: Eller hvad med en counterstatspropaganda der kort fortalt spænder ben for skræmmekampagnerne ved at forklare deres strategi. En folder som samtidig viser, at ecstacy, lsd og cannabis, slet ikke er så farligt som fremstillet af statens spasserorganer.
Jeg foreslår at i kalder den:
SANDHEDEN OM ILLEGALE RUSMIDLER
og skræmmekampagnernes konsekvenser