ja så nåede jeg det punkt, hvor min underbevidsthed virkelig blev leget med, jeg spiste en håndful, peruvian Torch, og 80 morning glory frø og 5 HBWR.
Hvilket resultered i mit hidtil absolut vildeste trip, der skete virkelig mange psychedeliske ting, og jeg endte med at gå i en slags trance tilstand, med halt lukkede øjne, hvor det bare blev vildere og vildere og vildere.
Farverne flød henover mig og der var liv, i alt som jeg kigged på, og tilsidst kom jeg ud af kroppen, og opleved hvad jeg tror folk kalder EGO-DØD, i starten gik jeg helt i baglås og troede jeg var gået i psykose, eller var blevet sindsyg, og jeg var især bange for at trippet ikke ville stoppe, men i alt den fortvivlelse og kaos, fandt jeg mig en røgelses pind, og begyndte at meditere mig fra alt det onde som gennem tæsked min hjerne.
Og efter en halv time som gav mig ro i sindet rejste jeg mig op, og begyndte at udforske det sindsyge trip jeg var havnet i, det kan ikke beskrives med ord den lykke som vælded henover mig da jeg, ''havde ro i sindet'' som jeg vil kalde det.
Jeg kunne virkelig nyde den oplevelse, at gøre ting som er komplet umuligt, fra normal hverdag, jeg kunne trylle ting væk, eller få sovende folk til at snakke med mig, alle mine tanker blev til virkelighed. jeg har tænkt mig at holde en lang pause fra psykedeliske stoffer.
Da jeg har brug for at analysere min underbevidsthed, og tænke over hvad for nogle tanker det har sat igang, som jeg aldrig har tænkt over før. håber ik jeg vil få en masse dårlig kritik for denne tråd, da jeg oftes møder dårlig kritik herinde fra, håber nogle af jer vil dele lidt ud af en oplevelse som, ud af kroppen, hvor man 100% er bevidst om ens handlinger og tilstand. fortsat god dag til jer.