Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 07:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg ved at der sidder nogle af jer, der har garanteret har en magisk metode til at knuse små sten (det være sig især coke, men vel også andre typer stoffer der sommetider leveres i hårde "klumper" . Udover at bruge en kniv, tang eller whatever (som tit resulterer i mindre hårde stykker der bliver skudt ud ad det aggregat man nu benytter sig af :)), så er der garanteret en smart metode jeg ikke lige selv har fundet på? Hvad gør I andre?

PS: Dette indlæg hører muligvis under en anden kategori end Generelt, men det kan jeg ikke på nuværende tidspunkt gennemskue (jeg er ikke velbevandret i de fine termer der her benyttes).

Junior medlem

Ok, ingen respons. Til dem der måtte være interesserede, så virkede en tang bedst. Men i forbindelse med en pose! Knus lortet nede i posen med tangen, så slipper man for rendyrket spild. Jeg er stadig overbevist om; at der må findes nogle cowboytricks der er nemmere/bedre end dette. Jeg glæder mig til at høre dem!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Et godt råd er, at bruge en anden pose til at opbevare det i, end den du knuser det i. Der kan let komme små huller/sprækker i posen, og du kan risikere at det hele falder ud i lommen.
Jeg plejer bare at knuse det med et kreditkort og finhakke det bagefter. Men en metode som mange er glade for, er at anbringe coken i en spiseske, og bruge en anden spiseske til at knuse det med, køre det rundt i cirkler ovenpå skeen nedenunder mens man trykker hårdt.

Dedikeret medlem

Ellers er låget til en ½litters coca cola yderst brugbart til at knuse sit knark med :) Bruger nærmest ikke andet selv.

Junior medlem

Nå ja, godt tip med skeer - hvis ellers omgivelserne tillader det. Lidt den samme pointe med ekstraposen osv.
Grunden til at jeg spurgte efter et cowboytrick, var fordi jeg var på farten og stenene var for hårde til at man lige kunne mase dem med fingrene eller hakke dem med kortet. Det havde den konsekvens at der forsvandt en del af produktet pga at det "pivnede væk" når man lagde det op og det man fik hakket ud var for store stykker, man dog var nødsaget til at sniffe… Eller den primære årsag til indlægget var vel fordi jeg var pisse høj… Jeg måtte vente til jeg kom hjem og kunne bruge den førhennævnte lille tang.
Hvis man sidder trygt derhjemme, så er der rige muligheder for at bearbejde hvad som helst, som man lyster.
I min brandert google jeg efter en løsning, men der var ikke umiddelbart hjælp at hente på en ellers nogenlunde gængs problemstilling. Så denne tråd bliver en hjælpsom tråd til dem der havner i samme kattepine, så snart der bliver svaret med et rigtig forstadstrick - som f.eks. 2 skosåler der kan mose møget, uden risiko for brud på posen (nu tænker jeg bare højt og dette ville nok netop flænse posen. Ej heller S-togsvenlig :)

Junior medlem

kool: Fedt tip. Mere mosekraft end fingrene og lettilgængelig i stort set alle tilfælde. Jeg forestille mig at den glatte overflade ej heller påvirker posen i nogen særlig grad.
Aner ikke hvad knark er, men hvis det er noget hårdt halløj, så ja, så vender man lige låget og benytter sig af de langt mere destruktive kanter. Et brugtbart multitool på farten… Og er man decideret desperat, så er endnu en fordel, at dette multitool aldrig er længere væk end nærmeste skraldespand :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg plejer at bruge to plastikkort. Læg stoffet på det ene, et stykke papir over stoffet, knus med det andet kort. Så undgår man, at det flyver til alle sider.

Medlem

En metode jeg synes er utrolig nem er, at lægge noget af stoffet ud på en hård overflade (CD cover, bord, helst ikke mindre end et CD cover, men med samme hårdhed). Derefter komme en seddel eller andet papir liggende stof over, holde det stramt over stoffet, også tage en lighter eller lign. og kør hårdt henover. Det fungerer RIGTIG godt MDMA krystaller, da de bliver til meget fint støv.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Derhjemme bruger jeg et spejl, eller en tallerken med høje kanter, og en spiseske til at knus det med. Fungere også fint med piller.
På farten plejer jeg at bruge skærmen på min telefon (længe leve kæmpe smart-phones!!) og en lighter. Gerne en Jeep lighter, da de har en større overflade.
Og så er det også et spørgsmål om at værre forsigtig, og ikke trykke for hårdt, men med stille og roligt konstant tryk. Så man undgår at det ikke flyver til alle sider. Man lære det hurtigt :)

Dedikeret medlem

kool: Fedt tip. Mere mosekraft end fingrene og lettilgængelig i stort set alle tilfælde. Jeg forestille mig at den glatte overflade ej heller påvirker posen i nogen særlig grad.
Aner ikke hvad knark er, men hvis det er noget hårdt halløj, så ja, så vender man lige låget og benytter sig af de langt mere destruktive kanter. Et brugtbart multitool på farten… Og er man decideret desperat, så er endnu en fordel, at dette multitool aldrig er længere væk end nærmeste skraldespand :)

Altså jeg bruger en kapsel HVER gang jeg suger uanset hvad det er og det virker bare :D Knark = narko. Men specielt til keta syntes jeg en kapsel er fin - nok fordi det er det jeg suger mest :P Syntes bare det bliver ultra fint iforhold til et dankort :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]