Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 05:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har 10 g hash, men jeg er lidt i tvivl om hvordan man skal indtage det for at få den bedste virkning.
Jeg har selfølgelig prøvet at ryge det, men har hørt at man også kan spise det, men at det skal opvarmes først, men som sagt ved jeg ikke meget mere end hvordan man ryger det

så hvordan får man det bedste udbytte af sin Hash?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
ryg spand eller bong!!!

hvis du vil spise det skal du opløse det i fedtstof.
varm noget smør, tilsæt hash, og guf det eller lav kage, pandekage eller noget andet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bong virker ultimativt. Men for en begynder for man mest ud af joint. Til dels fordi at du højst sandsynligt ikke kan finde ud af at ryge bong ( no offense!:P ) og til dels fordi at joint giver en mere behagelig rus. Rul et par fede og ha det sjovt :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Du kan også lave cannabis tinktur (finsprit udtræk) Eller du kan lave en opløsning med glycerin. Som du enten smøre i ganen, eller blander med finsprit i en mundspray, og sprayer på tungen. SIdste nævnte metode skulle virke efter meget kort tid, i forhold til de andre orale metoder, alså at indtage cannabis i fødevare ( begynder at virke efter ca. 45-90 min) tinktur (15-30 min) smøre glycerin udtræk i ganen (10-15) De tidsintervaller er selvfølgelig temmelig relative, det kommer an på mange forhold som køn, vægt, hvordan cannabis er blevet opløst i fødevaren og mange andre ting. Kendte cannabis i fødevare produkter er: potchai, gulkakao og kage. Du kan sikkert finde en masse opskrifter her på siden og på resten af nettet. Det er trodsalt nemmest og hurtigst at lave i forhold til de andre metoder, selvom der går længere tid inde det virker, og doserne er sværrer at styre.

Men hvis du har mod på at prøve at fremstille cannabis tinktur eller glycerin udtræk kan du læse mere her: Forslag til oralt indtag af cannabis

Senest rettet af snufkin 06 dec 2009 20:57, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Har du nogensinde set de der mini-souvenier vandpiber man ofte kan købe i udlandet(f.eks Tyrkiet i det her tilfælde)?

Hvis du får anskaffet dig sådan en vil du få allermest udbytte af det, man ruller bare ét lille aflangt nol, MEGET lille, vi snakker om 50 milligram måske.

selv 20 mg god hash kan gøre mig super basket på den måde (jeg bliver altså også ret nemt påvirket skal det lige siges)

Der skal være 1-2 meget små huller (1 millimeter i diameter ca.) Du lægger bare dit nol på tværs af det lille hul der, og suger flammen ned over. (ingen tobak)
Der skal ingen vandpibekul i, du bruger bare din lighter.
På den måde kan du få ekstremt meget ud af dit hash, under mit hash misbrug for lidt over et år siden hvor jeg var skæv 24/7, kunne jeg rent faktisk leve på ét gram 120'er om ugen.

- Abraham Lincoln

Medlem

Euforiseret skrev:
Har du nogensinde set de der mini-souvenier vandpiber man ofte kan købe i udlandet(f.eks Tyrkiet i det her tilfælde)?

Hvis du får anskaffet dig sådan en vil du få allermest udbytte af det, man ruller bare ét lille aflangt nol, MEGET lille, vi snakker om 50 milligram måske.

selv 20 mg god hash kan gøre mig super basket på den måde (jeg bliver altså også ret nemt påvirket skal det lige siges)

Der skal være 1-2 meget små huller (1 millimeter i diameter ca.) Du lægger bare dit nol på tværs af det lille hul der, og suger flammen ned over. (ingen tobak)
På den måde kan du få ekstremt meget ud af dit hash, under mit hash misbrug for lidt over et år siden hvor jeg var skæv 24/7, kunne jeg rent faktisk leve på ét gram 120'er om ugen.

Det lyder for godt til at være sandt? kan du fortælle lidt mere for det lyder (hvertfald i mine ører) usandsynligt! :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Akira_Dk3 skrev:
Euforiseret skrev:

Det lyder for godt til at være sandt? kan du fortælle lidt mere for det lyder (hvertfald i mine ører) usandsynligt! :)

Du gør bare som beskrevet ovenfor :)

Hehe, jeg kan godt forstå at du er overrasket, men har flere gange oplevet at venner der har røget på min pibe har udbrudt ''fuck hvor bliver man skæv - bliver seriøst nødt til at låne den her pibe!''

Billede

Ser sådan her ud.

Du kan måske anskaffe dig én i flere ''udenlandske souveniershops'' - Min er købt i tyrkiet, såeh :P

Det er jo pga. du får så meget udbytte af hashen, du får indhaleret ca. 99,9% af røgen :roll:

Men hvis du får købt dig en kan du jo selv mærke efter hvor hårdt 50 mg hash kan slå :)

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det samme kan opnås med en vaporizer :-)
De virker kanon til små mængder.

Men ellers er madlavning og tinkturer vejen frem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]