eedeolla skrev:
Nu hentyder jeg til conspiration teorien omkring 9/11 som de kommer ind på i filmen.
Jaja, men det er ærlig talt lidt forvirrende at du begynder at snakke om 9/11 når jeg snakker om addendum.

Men nu forstår jeg det bedre. Jeg synes også selv at især den første er film proppet med for meget unødvendigt fyld, som er med til at gøre stemningen mere spændene og man fornemmer ligsom at de ligeså stille prøver at danne et billede. Men jeg er af den overbevisning at man selv skal danne sit eget billede.
Efter at jeg har tænkt lidt over det, er det gået op for mig at jeg i samfundets øjne, selv er lidt af en terrorist. (ikke den ekstreme af slagsen)
Jeg prøver konstant at udtænke en plan til hvorledes man kan bekæmpe det kapitalistiske system, og hver gang jeg ser en mulighed for at komme et skridt nærmere hopper jeg med på vognen. (og nej, jeg er ikke med i al-qaida. hva det så end er?)
Jeg har også overvejet at The Venus Project falder mig i god smag fordi jeg er ung og doven, og ikke har lyst til at blive slave af mønten og arbejde mig selv ihjel. Jeg har også overvejet hvorvidt venus projektet er en god idé, da udviklingen muligvis kan blive sat i stå, da der ingen modstand er i dette frie verdensbillede.
Men udviklingen går jo ikke i stå, det var forkert tænkt. Udviklingen vil være på sit højeste nogensinde. Og vi får frihed til udelukkende at kunne tænke i de rigtige baner, uden at vi behøver at bekymre os om at skal skaffe penge til at kunne overleve, til pension, materelistisk lort og hvad der ellers er at tænke på af nederen ting.
The Venus Project er det rigtige at arbejde sig henimod, og det vil måske en dag lede os ud af vores falske fysiske kroppe, ud af "the matrix". Og vi vil, efter endnu en hel verdenshistorie vågne op til en helt ny "virkelighed". Yeah...
Kan i følge mig?

eller er jeg ude i en psykotisk matrix tankegang? hehehe