Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 18:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sverige
Øv er den nye Chili kommet, og jeg kommer ikke til skolen indtil den 17/4, gider du ikke scanne den og lægge på boardet eller sende til mit ICQ eller mail? Jeg vil meget gerne læse det.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
damm det var dumt gjort,det er jo en ren og skære opfordring til folk der ikke kan skaffe stoffe,ellers som er trær af deres forhandler.men har de oplyst nogle hjemme side addreser til steder som folk kan få mere info om det. fks the Lycaeum, eller os. underligt nok fik jeg en e mail om dette emne i går fra tv3 af en marie der arbejde for dagens nydhedder hvor de spurte om en masse af den slags med stoffer der kunne fåes i hånd køb,

Junior medlem

Geografisk sted: Skive, Danmark
Istedet for at bitche over deres dumhed, hvorfor er der så ikke en admin der tager kontakt med dem og oplyser dem om det, og de virkelige facts...

det vil også give lidt PR til psychedelia.dk...

"unge stof-brugere advarer imod chili's farlige atikel"

Bare en ide...?

~Wiruz, The Digital Hippie

Medlem

Fordi der findes ingen medie i dag, som vil skrive noget hvad unge stof-brugere siger, fordi vi alle er stof-misbrugere for dem osv. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Chile har talt med flere fra psychedelia.dk og jeg har også givet redaktøren en internet-adresse hvoraf det tydeligt fremgår at ASS ikke er så vandopløseligt som codein og derfor forbliver i filteren, men hvad skal man gøre, når de åbenbart ikke engang læser det (eller forstår det), men bare har deres egen mening i forvejen og tror de ved alt?
Selvom jeg sandsynligvis vil blive endnu mere sur når jeg læser den: er der ikke en venlig sjæl som kan scanne artiklen og lægge den på nettet eller sende til mig? På forhånd tak...

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
det er noget S H I T

hvis jeg lige får fat på et chili blad imorgen poster jeg det...

Jeg har lagt billederne på min side.
Den ligger i zip format.
download på www.kaktus.microsux.dk/chili.zip

MVH
Piercer

Til wiruz
En junalist tænker på hvad der sælger, og hvad sælger mest en artikel om unge der ekspermentere med planter m.m. under rimelig kontroleret forhold eller unge mennesker der laver extrakter af kodimagnyl i et kaffefilter som de måske kan dø af.

Det er ikke svært at gætte....vel!

de er ligeglade med hvad de unge bruger det til eller hvad der sker med dem, efter min mening er de ikke bedre en en der sælger stoffer til børn.
En på 13 år kan nemt skaffe et glas kodimagnyler men det er ikke nemt for en på 13 at skaffe 1 g heroin.

Nu har ungdomsbladet Chili gjort bdet igen lavet en guide til legale stoffer (sidst var det planter, rød fluesvamp, guldregn m.m.) Nu har de lavet en guide over håndkøbs medicin men kan blive blæst af, det er sku sygt. de fortæller bla. hvordan man laver ekstrationer af codein fra kodimagnyler (heroin ligne trip) under bivirkninger skriver de opkastninger og mavekramper. det holder jo slet ikke for hvis man gør det lidt forkert kan man dø af det.
der er også guide til mere harmløse ting som dxm (dextromethorphan) som kan give et LSD ligne trip. Bivirkninger opkastning og kvalme, men holder det nu også ??? hvad hvis folk blander skidet med andre ting ??? (det er der jo mange der gør - desvære)
og så er der guide til efedrin i hostesaft der har de også skrevet under bivirkninger opkastninger og kvalme, der ved jeg at det kan gå meget galt hvis man blander med alcohol og man kan smader sin hals (hvist nok noget med slimhinderne eller noget)

Ikke en guide jeg vil anbefale nogle at følge, medmindre at de virkelig ved hvad de laver (men så behøver de jo ikke guiden)

CHILI DUMT GJORT AF JER!
STOFFER ER IKKE FOR SKOLEBØRN!

MVH
Piercer

Medlem

Mange tak for billederne! Kunne bare lige kort se på det, fordi jeg skal arbejde nu, og læser resten senere. Jeg troede ikke det ville blive så stor en artikel...

Jeg har en dialog igang med Ida B. Lund (redaktør på chili) om hvor smart det nu er at trykke sådan noget i et blad.

Poster brevende når vi er færdige

MVH
Piercer

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hey piercer hvad blev der af de breve der du snakkede om?????? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] kan du ikke bare lægge dem du har ud på boardet så kan vi følge med....er lidt nysgerri [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Hun har ikke skrevet tilbage til mig ØV ØV så der er ikke nogen breve før mhun skriver til mig igen (tror ikke hun gider)

SORRY

MVH
Piercer

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
har sku lige været inde på chili og læse det fuck man det er for skod man de kan sku da bare ikke sidde der og give børn opskrifter på det man fuck man vi skal gøre oprør mod chili de skal ned man nakken.

Jeg syntes at vi skal gøre et eller andet, nu har jeg ikke læst det chilipis, men det lyder til at det er alvorligt, lad os "nakke" dem verbalt, lave vores eget blad der informere om diverse ting der har med vores sager at gøre, opleveleser osv. på et fagligt niveau selvfølgelig......

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er ikke enig.
Det chili har gjort,er halvvejs en provokering,men så sandelig også en hjælp til de folk,der alligevel(!)ville stå nede på apotekets håndkøbsafdeling.Er det ikke bedre at de får ordentlig besked,om de stoffer de tar?Bedre besked om hvad de skal gøre,hvis der sker det og det?Bemærk,det er altså meget få,der vil begynde at tage "stoffer" på grund af den artikel.Nej de folk ville købe håndkøbsmedicin anyway,så hvorfor ikke vejlede dem,så dew ikke bliver syge,og så videre?Det er også et lille hint til folketinget om,muligvis,at være lidt mere forsigtig med håndkøbsmedicin.F.eks.er det ikke mange,der ved,at hvis de prøver at begå "selvmord"(de fleste gange er det folk der gerne vil findes,FØR de dør!)så er det væste de kan gøre,at bruge Pinex,Paracetamol.
For godt nok kan de give en maveskylning,men der er skaden sket.I løbet af de næste 3 dage,bliver deres lever brudt ned,og jeg mener NED,så den ikke kan bruges mere!!Det er der mange teenagere,der ikke ved en skid om,og sådan noget skal sgu fortælles,så de unge ved det,eller hva?
Så prøv at se sagen fra flere sider.Jeg mener da heller ikke,at unge i den alder skal bruge stoffer,men som vi alle ved,gør dem der vil,som de vil!Så syntes jeg at man ligeså godt,kan give dem oplysninger om det de putter i hovedet,og hvad det gør ved kroppen.
Gonzo

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jeg er ikke den store kemiker.... men hvis det er rigtigt det som piercer siger og det tror jeg det er for han er sgu ikke helt dum så er det da for sygt at de kun skriver kvalme som bivirkning til noget man kan dø af..så ville det være det samme som hvis man sagde at den eneste bivikning ved heroin bare var lidt kvalme men det går over....det er sgu da ikke for smart vel [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]