Djohn Djohnson skrev:
Jeg er nu slemt bange for, jeg ikke har oplevet den følelse, jeg skal mærke, næste gang. Jeg skal ha' lavet en af omtalte [url]Anil Gupta[/url], min største hidtil. Ikke en stor en, men en der når ind over halsen. Jeg tror ikke, det bliver som en følelse jeg kender, men fedt skal det nok blive.
Jeg kan desværre ikke beskrive følelsen, men det nærmer sig vel mest en sitren i kroppen, en følelse af at "det bare er rigtigt". Min kæreste får den også, det samme gør flere jeg har snakket med om det, så jeg er fuldt ud overbevist om at der er noget om snakken.
Det handler nok i virkeligheden om i højere grad end normalt at følge sin intuition fremfor fornuft. Hvis man har besluttet sig for et design og intuitionen siger at den skal sidde på håndleddet, så tror jeg helt bestemt at man gør klogt i at følge sin intuition, istedet for at lade fornuften råde og sætte den et sted hvor den kan dækkes, fordi samfundet ser lidt ned på både tatoveringer og de mennesker der har dem.
For fuldstændig lige som med stoffer, er der for mange fordomme om bodymod og dem der kan lide det. De er farlige, kriminelle, udskud, whatever, men der skal det gennemsnitlige menneskevæsen bare udsættes lidt for det af personer der ikke opfylder disse kriterier, men er (relativt) ganske normale.
OT?
Hvad er det for et sindssygt samfund hvor en arbejdsgiver kan finde på bevidst at ansætte en mindre kvalificeret person, fordi denne ikke er tatoveret, piercet, muslim, stofbruger, etc?
Det er ikke noget jeg kan forholde mig til.