Khazim skrev:
Fanny skrev:
Jeg gik på HF -VUC istedet. Der røg vi joints inden vi tog til filosofitimen og havde nogle fede eksistentielle diskussioner

. Til gengæld var niveauet så som så. Det fik jeg at mærke da jeg startede på en videregående naturvidenskabelig uddannelse, hvor alle der havde gået i gymnasiet fattede det meste af hvad der blev sagt, i modsætning til mig

. Jeg fandt dog hurtig sammen med en anden (med hf baggrund) der fattede lige så lidt, og sammen arbejdede vi os op til de andres niveau.
Hilsen Fanny
ved godt det er et gammelt emne, men vil gerne give mit besyv med, da jeg selv er ved at afslutte min HF på VUC.
Alle de andre uddannelsessteder hang mig også langt ud af halsen, men HF på VUC bringer alle folketyper sammen, på lidt mere neutral grund

Jeg har også været i gang med HF på VUC, jeg droppede ud fordi niveauet var alt for lavt, dette bedømmer jeg ud fra min tid på gym, for det kan jo ikke passe man ikke skal have synderligt mange lektier for, de fleste kunne jeg nå på skolen, resten tog 1-2 timer hjemme og når man så snakkede med "rigtige" HF og gymnasie elever følte man sig dum bagefter.
Dog har jeg ikke meget tilovers for handelsskole elever, jeg oplever dem som cope beskriver dem. Dermed siger jeg ikke alle handelsskole elever er sådan, kun dem jeg har mødt. Jeg hader mennesker der ser ned på andre fordi:
Man har langt totalt krøllet hår. "ja spadser, det er ægte krøller"
Man går i billigt tøj der er sammensat på en måde, der er ukorrekt i deres øjne.
Man ikke går i byen hele tiden.
Man ikke har en modelagtig dame.
Man bor i et gammelt hus.
Man ikke har penge hele tiden.
Man går op i hvordan mennesker har det.
Man ikke har en stor smart bil.
Man er arbejdsløs og på bistand.
Og så fucking meget mere, jeg hader den slags mennesker.
Vil lige tilføje at jeg også møder disse arketyper andre steder end i forbindelse med handelsskolen, jeg oplever dem bare mest i den forbindelse.