Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Meditation
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Hej jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen herinde der har erfaring med at meditere, her tænker jeg på om det er muligt at meditere sig til en tilstand der ligner den man er i når man er på psychedelia, eller evt. erfaringer med at kombinere de to?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
At meditere handler i bund og grund om at finde indre ro og rense sjælen, og det findes der mange forskellige teknikker til. Vil egentlig gerne høre hvordan I erfarne folk mediterer, og hvilke teknikker i bruger, for svjv er det meget individuelt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Hvis du søger lidt på siden, har spørgsmål omkring meditation, og kombination med psykedelika været oppe at vende en del gange. Søg lidt rundt omkring på nettet eller biblioteket efter forskellige teknikker, og kombiner dem så ellers efter lyst og behov, og find noget der virker for netop dig, jeg tror det vigtigste er ikke at blive dogmatisk.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Hej, jeg mediterer dagligt og det gør min kæreste også og sådan har det været nogle år efterhånden.

Man kan nok godt meditere sig til triplignende tilstande, men vi gør ikke. Jeg tror at hvis din motivation til at meditere er at blive stenet, så får du ikke meget ud af det. Det tager simpelthen for lang tid og at opnå udvidede bevisthedstilstande gennem meditation og det kræver som regel også en masse ofre i form af selverkendelse, dedikation og disciplin inden man kommer så langt.

Jeg vil ikke give råd til meditationer, da teknikkerne vi bruger er meget individuelle og altid opfølges af udtryk enten overfor andre i gruppen eller læreren selv (Jeg har en lærer, som også har en lærer etc. - og man kommer ikke langt uden vejledning fra en eller flere der har gået vejen før imo)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]