Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 19:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Snublede lige over den her: http://nyhederne.tv2.dk/krimi/2015-02-0 ... technofest

"Københavns politi advarer nu mod et ketamin-lignende stof efter tre unge i 20-års alderen tidligt søndag morgen måtte indlægges på intensiv-afdelingen på Hvidovre Hospital efter at have taget en overdosis af stoffet ved et stort techno-arrangement med omkring 1000 deltagere på Vesterbro i København.
- Den ene havde respirationsstop på et tidspunkt, og de to andre ligger stadig til observation på intensiv-afdelingen. De er udenfor livsfare nu, men det er alvorligt, siger Claus Rønnegaard, vagtchef hos Københavns Politi.
Læs også: Kæmpe narkoaktion: 11 ton hash, våben og kontanter beslaglagt
Det var lægerne på Hvidovre Hospital, der kontaktede Københavns Politi efter de tre unge var blevet indlagt, og en politipatrulje blev omgående sendt til techno-arrangementet på Enghavevej på Vesterbro, hvor arrangørerne var samarbejdsvillige.
- Efter at have taget prøver mener vi, der er tale om et ketaminlignende stof, som muligvis stammer fra udlandet. Ketamin har hallucinerende virkninger, og det anvendes hovedsageligt som medicin til dyr. Mistanken er, at der er tale om en version af ketamin, hvor sammensætningen er stærkere end normalt.
Læs også: Gymnasier vil teste elever for stoffer og alkohol i skoletiden
Politiet har holdt tilsyn ved festen siden klokken tre natten til søndag for at holde øje med, om andre gæster skulle få en overdosis. Der har ikke været overdosis-tilfælde eller ambulancer på stedet siden."

Kan det være MXE? Jeg er ikke bekendt med så mange andre "ketamin-lignende" stoffer. Min første tanke var endnu en ghb overdosis, men det lyder ikke sådan.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
så en af dem blive båret ud og det var godt nok et klamt syn, han kunne slet ik styre sine mundvæsker og hans hoved / øjne kørte manisk rundt, han var i en helt anden verden

svjv så er det stof de har taget adskillige gange stærkere end alm ketamin

Stodder
Brugeravatar

Jeg tænker også umiddelbart MXE, men det kunne også være diphenidine eller methoxphenidine.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Klamt Crime!

Jeg har for nylig købt noget der skulle være ketamin. Men det virker virkelig kraftigt, og ikke på en rar keta måde. Jeg tog små streger og blev rastløs. Prøvede at finde ro i sengen og brækkede mig 2 gange. Udover det kradsede det ekstremt i næsen, og fik ingen syredryp af det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror ikke det er MXE, men hvad fanden det så er, har jeg ingen idé om.
Pas på jer selv allesammen.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Flux. skrev:
Klamt Crime!

Jeg har for nylig købt noget der skulle være ketamin. Men det virker virkelig kraftigt, og ikke på en rar keta måde. Jeg tog små streger og blev rastløs. Prøvede at finde ro i sengen og brækkede mig 2 gange. Udover det kradsede det ekstremt i næsen, og fik ingen syredryp af det.

Hvad er et syredryp? Når ketaminen løber ned i hals og svælg? :hm:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

2 ud af de 3, en dreng og en pige blev udskrevet så hurtigt at de kunne tage tilbage til festen og undskylde

den sidste gut har været ham jeg så, har hørt at han nu er ude af livsfare, men hans tilstand er stadig kritisk

gad godt og vide hvad det er de har taget, nogen der ved hvor lang tid det kan tage for dem at få det testet?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
måske det bare har været god stærk ketamin og de har været for stive og taget for meget... Har set folk ligge og ryste og savle på den konto før, lyder dog lidt vildt at de kunne tage så meget at de kom i livsfare...

Det eneste bud jeg ellers kan komme på, udover de nævnte, er 3 og 4 meo-pcp, men det jeg kan læse om de oplevelser virker ikke til at det er noget man skulle reagere sådan på, ved evt. overdoser...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg tænker bare at hvis det var alm ketamin så ville hospitalet vide det efter tests, men de fik det til et ketamin lignende stof, da politiet kom tilbage slukkede de musikken og advarede folk om et "nyt ketamin lignene stof som var mange gange stærkere end alm ketamin"

Junior medlem

Min søster var til festen, de stoppede festen og "værten" begyndte at snakke om at de 3 unge som lige var blevet hentet og at det enten var nogle meget stærke hætter eller et nyt stof som er 20x stærkere end ketamin.
sad nærmest med åbent mund da jeg hørte det komme ud af hans mund (video)

Hun sagde også hun blev tilbudt det et stof derinde som godt kunne være det, de var nogle fyre som gav piller ud gratis, nogle små piller med væske i. Hun takkede selfølgelig nej tak.

Men det stof værten snakkede om skulle være noget helt nyt, det lyder ikke rart men altså, hvad folk ikke får taget til trampfester. Udover det var der en fyr der gik hættekold, han stod og dansede og pludselig falder han med hovedet ned i gulvet 2 cm fra min søsters fødder, så hendes kammerater bar ham ud til en af deres biler og lod ham sove i 2 timer og så kørte de ham hjem da han vidste hvem han var igen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Tror det er det som der florerer på facebook grupperne for tiden. De kalder det bare designer, går ud fra de mener designerketamin, men man kan ikke få et vide hvad fanden det er, for lorte pusherne ved det ikke engang selv. Det er simpelthen til at krumme tæer over!!

EDIT: Billede

Medlem
Brugeravatar

Wow.. "Bare køb det her, det feeed"

Junior medlem

Camilla er da vældig glad for designer hyp

Medlem
Brugeravatar

Gad vide hvem der har været så kreativ, at finde på at kalde det for Designer hyp(eller ja hest). Ligeså snart at ordet "designer" indgår så får man positive associationer. Ligesom designer møbler/lamper

Ooorrh er det designer? hehe

Jeg faldt over noget som skulle være keta for nogle uger siden, det havde dog en utrolig sur smag, og så havde det en sjov klumpet konsistens. Ens næsebor blev lamme af dem. Minder om lidocaine i smagen. Virkningen minder om keta, men anderledes, mere mærkelig og klam fornemmelse. Nogen der ved hvad det kunne være?

Medlem
Brugeravatar

Mon ikke navnet kommer af, at det er et designer drug ;-)

Medlem
Brugeravatar

Soft parade, jeg havde fuldstændig glemt at der var noget hed designer drugs! :lol:

Medlem
Brugeravatar

Hehe fair nok :-D
Det er heller ikke lige noget jeg gør i. Vil meget hellere bruge de "klassiske"

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
har også længe hørt om det såkaldte "designerhyp" rundt omkring i diverse facebook grupper, og INGEN kan fortælle mig hvad det er? folk bliver bare mega pissed, når man stiller for mange spørgsmål. uhyggeligt nok sker præcist det samme med den onde "syntetiske coke". helt ærligt, hvad fanden sker der.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja det er hjernedødt hvad der foregår i de grupper, rc's bliver solgt som var det slik

utroligt at jeg ikke er blevet slettet nogen steder inu, min eneste aktivitet derinde er at køre hetz på stupide pushere og folk

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
jamen det er for sygt. folk bliver bare smidt ud til sidst, hvis de stiller for mange spørgsmål eller er for "bedrevidende"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]