Citat:
»Borgerrepræsentationen ved udmærket godt, at et stort flertal på Christiansborg er imod fri hash - også som forsøg. Jeg undrer mig over, at de ikke i stedet bruger kræfterne på at gennemføre en bedre social- og integrationspolitik i de belastede områder for at nedbringe kriminaliteten i København«, siger Venstres retsordfører, Kim Andersen.
Sikke en lorte udtalelse at komme med. Hvilke parti er det nu der bruger tid og kræfter på at fordømme de lærere der undervise i burka, trods der ingen burka klædte lærer er. Hvem er det nu der har brugt tid og kræfter på en burka rapport midt i krisetider hvor burka klædte damer er den mindste af alle vores bekymringer. Hvorfor overhoved bruge kræfter på dette emne(burka) efter en total fiasko af et klimatopmøde?
Sorry for mit off-topic men jeg bliver så rasende når dårlig argumenter spærre vejen for fri hash.
Hvordan kan vi overhoved have folk siddende på christiansborg, der har brugt hele deres liv på at uddanne sig. De har aldrig manglet penge, de har aldrig mærket hvordan den nederste del af samfundet fungere. Disse mennesker styrer vores land og sidder i en fantasi verden hvor kun gode mennesker kan bestå i. Og gode mennesker er ikke folk der ryger hash, for de hørte hjemmefra, at hash, det giver psykose ved første sug og fører til heroin dagen efter. Så de ved jo selvfølgelig bedst når de laver en lovgivning der er imod fri hash. Sikke mange mennesker de reder i deres fantasiverden. Ladi-fucking-da!!!