Citat:
pansersvin..!!! øhhhh WHY,, de gør da bare deres arbejde...
og tror ikke der er nogle der er i tvivl om narko er ulovligt, og hvordan tror du ikke det ville se ud hvis politiet ikke var her..?? ja så vil jeg nok hellere ha politiet er her og gør deres job,,, selv om du måske synes det er træls de booster dig med narko.. men du ved jo risikoen er der.. så hold op med jeres hylen...
Sorry hvis jeg støder dig mate, men min personlige erfaring med politiet er ikke positiv, så kan man altid sige at det er fordi jeg tager stoffer ergo jeg er fucked up, ja det ved en panser simpelthen man er, tro på det!!
Og ja hvor flad er det at gå efter brugeren og ikke dem der er grunden til at vi kan købe det, det er en modsætning af den linie panserne har kørt lige så længe jeg kan huske, fordi man altid har vidst at vi forbrugere altid viil købe, og at det kun kan stoppes ved at tage bagmændene, selvom det aldrig kan stoppes og det bare er spild af politiets tid og af unge stofbrugeres frihed og penge i bøder, hva kan vi bruge det til ?? Oplys mig tf-uno!!
Hvordan vil du forklare at det er bedre at bruge alle pansernes tid på christiania og drugdealers i provinsen istedet for at bruge pengene på at hjælpe folk, det er politisk og de tænker ikke klart derinde i folketinget!!
Og ja du har ret politiet passer bare deres arbejde, men heromkring elsker de det, især når de skal anholde en ung mand og endelig kan bruge kneplen til lidt vold, så hvorfor skulle jeg ikke kalde dem pansersvin udfra min egen erfaring, du er måske venner med dem, men det er da os cool!!
Og ja det ville være cool hvis policen kom og gav mig et boost!!