Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 18:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
[iframe]http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=435529[/iframe]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Fuck provinsen, og fuck politiet.

Hvad skal vi i det hele taget med dem? Private vagtværn NU!!!!

-Psyko

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Sådan er narkopolitiken. De prøver én ting. Der virker ikke. Så prøver de noget andet. Det virker heller ikke. Så prøver de de de prøvede i første omgang, men lidt mere hårdhændet. Det virker heller ikke. Så sætter de straffene op. Det har heller ingen effekt. Så går USAs militær ind i Columbia og sprayer gift ud over kokamarkerne og bønderne. Mange af dem bliver syge. Det ænderer stadig ingenting, priserne og tilgængeligheden er intakt. Det er en ond cirkel hvor de igen og igen optrapper metoderne i en uendelighed. Man kan skele til USA hvis man vil have en idé om hvor Danmarks narkopolitik er om 10 år :?

Anyway, det har er vel også bare en fase indtil de pludselig mener at det er bagmændende de skal gå efter igen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

De er da ikke alt for kloge de pansersvin!!
De burde bare indse at det ikke er til at stoppe, ved at fange drugdealers og sætte dem i fængsel.
Jeg synes de istedet skulle bruge alle de resourcer på at sprede budskabet om harm-reduction så folk for styr på hvad de indtager, og hvordan de indtager det. Det har mange unge et problem med at styre og dette gør det farligt!!

Titel:
Junior medlem

pansersvin..!!! øhhhh WHY,, de gør da bare deres arbejde...
og tror ikke der er nogle der er i tvivl om narko er ulovligt, og hvordan tror du ikke det ville se ud hvis politiet ikke var her..?? ja så vil jeg nok hellere ha politiet er her og gør deres job,,, selv om du måske synes det er træls de booster dig med narko.. men du ved jo risikoen er der.. så hold op med jeres hylen...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
tf-uno skrev:
selv om du måske synes det er træls de booster dig med narko

Personligt ville jeg ikke have noget som helst mod at politiet kom forbi og boostede mig med narko en gang imellem. :wink:

Senest rettet af hulkamaniac 03 feb 2006 19:43, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Ja, for det er jo noget gangske nyt med narko i provinsen *Host Host*.. Her hvor jeg kommer fra, har det sq floreret så længe jeg kan huske..
Kan godt være at den lille pis by jeg bor i, er noget helt unikt og specielt, men jeg tvivler..!

Titel:
Junior medlem

ups... mindre slå fejl :)

men kommer også selv fra en lille by,,, og alle dem jeg kender som kommer fra større byer siger det er meget være i vores by som i deres egen.. så der er sikkert støre % del i de små byer der tager narko..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

tf-uno skrev:
og tror ikke der er nogle der er i tvivl om narko er ulovligt, og hvordan tror du ikke det ville se ud hvis politiet ikke var her..?? ja så vil jeg nok hellere ha politiet er her og gør deres job,,, selv om du måske synes det er træls de booster dig med narko.. men du ved jo risikoen er der.. så hold op med jeres hylen...

Du mener altså at fordi politiet må, er det iorden at de gør det? Hvis nu de måtte slå folk ihjel når de havde lyst, ville det så også være iorden?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
tf-uno skrev:

Jeg gider ikke tage hele diskussionen om hvorfor narkotika burde være lovligt, men hvad er lige grunden til at de nu vil gå efter brugerne?
De siger jo direkte, at de lægger deres strategi om, så de nu vil gå efter de små fisk, hvilket er noget af det lammeste, jeg nogensinde har hørt.

Men det skal sikkert vise sig at være mere effektivt end det andet. De har jo alligevel ikke hjerne til at fange hajerne.

-Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Psyko skrev:
Men det skal sikkert vise sig at være mere effektivt end det andet. De har jo alligevel ikke hjerne til at fange hajerne.

-Psyko

Og hvis man ikke kan se hajerne.. Hvordan vil de så fange plankton (ved ikke om det er stavet korrekt)?

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
hajer er rovdyr

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Ja, og plankton indeholder det stærkeste gift i naturen...

Titel:
Junior medlem

hva er der forkert i og gå efter brugerne,.. de gør da også noget ulovligt...!!

og er der ingen bruger er der jo heller ingen penge i og sælge..!!

så kan ikke se noget forkert i de knalder en hvis man har noget på sig...!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:

Sorry hvis jeg støder dig mate, men min personlige erfaring med politiet er ikke positiv, så kan man altid sige at det er fordi jeg tager stoffer ergo jeg er fucked up, ja det ved en panser simpelthen man er, tro på det!!
Og ja hvor flad er det at gå efter brugeren og ikke dem der er grunden til at vi kan købe det, det er en modsætning af den linie panserne har kørt lige så længe jeg kan huske, fordi man altid har vidst at vi forbrugere altid viil købe, og at det kun kan stoppes ved at tage bagmændene, selvom det aldrig kan stoppes og det bare er spild af politiets tid og af unge stofbrugeres frihed og penge i bøder, hva kan vi bruge det til ?? Oplys mig tf-uno!!
Hvordan vil du forklare at det er bedre at bruge alle pansernes tid på christiania og drugdealers i provinsen istedet for at bruge pengene på at hjælpe folk, det er politisk og de tænker ikke klart derinde i folketinget!!
Og ja du har ret politiet passer bare deres arbejde, men heromkring elsker de det, især når de skal anholde en ung mand og endelig kan bruge kneplen til lidt vold, så hvorfor skulle jeg ikke kalde dem pansersvin udfra min egen erfaring, du er måske venner med dem, men det er da os cool!! :?
Og ja det ville være cool hvis policen kom og gav mig et boost!!

Titel:
Junior medlem

""""""Og ja hvor flad er det at gå efter brugeren og ikke dem der er grunden til at vi kan købe det, det er en modsætning af den linie panserne har kørt lige så længe jeg kan huske"""""""

tjaae ham der sælger gør vel ikke noget der er mere ulovlig som ham der køber.. var der ingen der købt ville der vel heller ikke være nogle der solgte...!!
lige som folk der stjælper.. var der ingen til at købe tingene var der heller ingen der gad stjæle..

vil gi dig ret i der er nogle politi mænd der "nyder" og bruge deres magt... men prøv og tænk på hvor meget de skal stå model til nogle gange.. det er sku nok ikke det letteste job og være politimand..

og nej de er bestemt ikke mine venner,, men de er sku da bare mennesker som alle os andre, bare med et andet job.

er da også selv blevet taget et par gange, men bebrejder dem ikke noget, for ved jo godt det er ulovlig det jeg laver, så må jo ta konsekvenserne a det... og kan man ikke leve med de regner der er her i danmark, hvorfor flytter man så ikke bare til holland... der kan du ryge alt det fed du vil i fred og ro.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Citat:
tjaae ham der sælger gør vel ikke noget der er mere ulovlig som ham der køber..

Der er da meget højere straf for at være end pusher end der er for at være forbruger.
Det hele handler om profit, og faktisk så kan du jp sige at dealeren samtidig med at han sælger ulovlige ting snyder samfundet for skattepenge, og dermed er det dobbelt ulovligt, eller noget.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

tf-uno: Man skal da ikke blive ved med at håndhæve en latterlig middelalderlig lov, lav lovgivningen om ffs!

tf-uno skrev:
og kan man ikke leve med de regner der er her i danmark, hvorfor flytter man så ikke bare til holland

Man flytter da heller ikke bare til et andet land, hvis man er utilfreds med lovgivningen, gør da noget for at ændre det istedet.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
... fordi det ikke er til at opgive sit salg af narko, til en værdi af 836.774kr om året, til skattevæsnet, så man kan betale de 51% i skat....
I reglen har tf-uno ret, de gør bare deres arbejde, men så kan man bebrejde dem for at være dumme nok til bare at gøre deres arbejde. du må ikke tvivle på systemet, når du optages som betjent - hvad fanden får man ud af en flok mennesker der blindt gør, hvad ham med slipset sidder og siger de skal gøre?
narkosituationen i dk er et ragnarok, og det bliver ikke bedre af buste dem der tager stofferne - endeligt bliver der bare flere "køkkenkemikere"

Titel:
Junior medlem

selvfølgelig er det være og være dealer som bruger ingen tvivl om det... men nu var pointen også mere at ham der bruger det er jo med til at "gi føde" til dealeren... så man er ikke helt uskyldig hvis man er bruger..

TT vil ikke gi dig helt ret i at det ikke hjælper og buste brugerne,, de folk som måske ikke er så langt inde i miljøet bliver letter skræmt hvis de også napper brugerne.. der var jo ingen der ville være bange for at ha lidt på sig hvis man var sikker på der ikke skete noget når man blev knaldet... men vil da gi alle ret i at de burde bruge deres kræfter på sælgeren, frem for brugeren...
men narko er og bliver umulig og fjerne helt... men er da helt over bevist om at hvis politiet ikke gjorde den indsats som de gør ville danmark være et stor narko sted.. (selv om der ikke mangler noget nu :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]