Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 17:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Ahem, er der nogen, der ved, om der stadig er ost derude?

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=2 ... &source=46

Insane psychedelia user!

Citat:
Du ved udemærket, hvad min holdning til legalisering er - det har jeg efterhånden skrevet i mange indlæg

ja du har svaret lidt i øst og vest, men nej det er jo netop derfor jeg spørg, syntes det er meget modsigende og dobbeltmoralsk at ville have det forsat illegalt men stadig selv ryge det. så grunden til at jeg spørg er fordi jeg ikke helt forstår hvordan du ønskede det skulle være mht loven og cannabis. jeg kunne jo ha misforstået noget af det du har skrevet herinde igennem tiden. :D

De mennesker der har den mening, må være at finde blandt folk der, tjener penge på at holde cannabis ulovligt. Eller giver det INGEN mening.

http://politiken.dk/indland/ECE2234164/ ... randoerer/

Citat:
»Hashhandelen er køberstyret. Det er efterspørgslen, der gør, at nogle kan tjene mange penge på at sælge hash«.
Ja, gør det lovligt. Så er det staten som tjener skejserne.

Citat:
"BESLAGLÆGGELSE. Blandt de effekter, politiet har taget med sif efter dagens aktion mod hashhandlerne og deres bagmænd, er denne kraftige motorcykel. "

Ja, det lyder godt nok farligt. :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
geo lol

ved du hvor stort området er og hvor mange smutveje der er ? hvis de skulle lukke det hele af og visitere alle skulle de stå mindst 100+ betjente, og selvom de stod 100 skulle jeg nok finde vej ud med min ryger

men lad os så sige de står 100 mand og lukker staden af i døgndrift, hva sker der så? pusherne rykker op i gaderne omkring Christianshavn metro, og så skal der 100 mand mere til, lige meget hvor mange områder de lukker så spreder det sig bare, politiet har ingen chance for at følge med

udover at have flere pushere spredt, så ville dem der stod på staden skulle kæmpe sig til nye territorier og der vil blive mere bandekrig

lige meget hvordan man vender og drejer det, så er det stupidt at lave den her indsats mod staden

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøv at kig her https://www.facebook.com/RazziaChristiania
EDIT: Når der var 2 sider

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Synes pusherstreet er noget lort, så jeg er sgu glad for den her aktion.

Ja personligt er jeg egentlig også modstander af pusherstreet sådan som det fungerer nu, men samtidigt også imod forbudet. Så jo, spild af skattekroner. Men på den anden side er det i det mindste noget at nogen gider at forsøge at jager pusherne væk. Selvom det nok er lidt det sammen som at proppe et kanonslag ned i hundelort, for at prøve at rydde den op

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh.
Ahem, er der nogen, der ved, om der stadig er ost derude?

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=2 ... &source=46

Wow, supertjekket. Endelig noget fornuftigt at bruge FB til! De var der stadigvæk her til aften, men jeg klarede skærene!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
De vil kunne konfiskere den mængde hverdag i et helt år og det vil ikke have det mindste at sige. Om de konfiskere 150 kg på staden eller 5 ton i havnen, så vil kunderne ikke mærke det fjerneste til det. Det er jo lige som at beslaglægge 150 kg sand i Sahara. BilledeBillede
Billede

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
De vil kunne konfiskere den mængde hverdag i et helt år og det vil ikke have det mindste at sige. Om de konfiskere 150 kg på staden eller 5 ton i havnen, så vil kunderne ikke mærke det fjerneste til det. Det er jo lige som at beslaglægge 150 kg sand i Sahara.

Citat:
Nicolai Oster, der til daglig studerer jura på Københavns universitet, købte nemlig en klump af den forbudte plantesubstans og lod sig fotografere med den kun få timer efter, at et massivt opbud af kampklædt politi havde forladt Christiania.

Frihedsaktivisten talte efterfølgende med Nicolai Oster:

FA: Hvad var grunden til, at du netop i dag valgte at tage på Christiania og købe cannabis?

NO: “Jeg ville se om politiets aktion havde haft nogen effekt på salget af cannabis, og om aktionen havde påvirket priserne, samt gøre opmærksom på, at forbuddet ikke virker.”

FA: Kunne du mærke om politiaktionen havde lagt en dæmper på handlen derude?

NO: ”Der var fyldt med mennesker over det hele. En smule færre boder end normalt havde åbent (gætter på det var reservefolkene, som stod der i dag), men ellers blev der solgt rigeligt, og jeg kunne ikke mærke nogen nedsat aktivitet. Prisen var næsten uændret.

http://frihedsaktivisten.dk/landsnaestf ... i-protest/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Citat:
Nicolai Oster, der til daglig studerer jura på Københavns universitet, købte nemlig en klump af den forbudte plantesubstans og lod sig fotografere med den kun få timer efter, at et massivt opbud af kampklædt politi havde forladt Christiania.

Frihedsaktivisten talte efterfølgende med Nicolai Oster:

FA: Hvad var grunden til, at du netop i dag valgte at tage på Christiania og købe cannabis?

NO: “Jeg ville se om politiets aktion havde haft nogen effekt på salget af cannabis, og om aktionen havde påvirket priserne, samt gøre opmærksom på, at forbuddet ikke virker.”

FA: Kunne du mærke om politiaktionen havde lagt en dæmper på handlen derude?

NO: ”Der var fyldt med mennesker over det hele. En smule færre boder end normalt havde åbent (gætter på det var reservefolkene, som stod der i dag), men ellers blev der solgt rigeligt, og jeg kunne ikke mærke nogen nedsat aktivitet. Prisen var næsten uændret.

TaskForce: "To lange måneder tog det os at planlægge det her. TO FUCKING MÅNEDER! Og du fortæller mig, at i det samme øjeblik vi forsvinder, kommer folk og køber hash igen, som om vi aldrig havde været dér?!"
TaskForceBjarne: "Carsten? Hvor mit reb henne? Jeg går ud og hænger mig i laden. Fuck this shit!"

Medlem

Jeg er overbevidst om, at politiet godt ved deres aktioner ikke hjælper noget, men blot gør det er politiske årsager, og fordi det er deres job. Det er åndssvagt, at vi har lederer til at lovgive på områder de ikke aner noget om.

Junior medlem

Jeg var derinde idag. Mange er maskerede, alle boder der var lavet i træ er revet ned (en fortalte at det var for at forhinde politiet i at placere aflytningsudstyr), og enkelte boder havde hængt camonet op så der var en lille "hule" man skulle ind i.. Stemningen er ikke just blevet rarere efter deres raid :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

De visiterer stadig folk rundt omkring, men lad være at godkend en visitation. Det er nemlig ikke en visitationszone ved Chr. Havn.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
køb jeres shit et andet sted, det er bare min holdning

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]