hold the fuck up. giver hun sit barn cannabis? dagligt? fedt, hvis det virker på anfaldene, men helt ærligt, det kommer jo til at hæmme hans mentale udvikling helt vildt. Det svækker indlæringsevnen hos folk hvis hjerner ikke er fuldt udviklede, hvordan vil hun give en femårig dreng cannabis daglig? er hun dum? Jeg er helt med på at vi bør legalisere det 0g det har medicinske egenskaber... men nej. Hun skal stoppes hurtigt
Sååå du så hellere at drengen får 200 blackouts om dagen, har hjernedøde krampeanfald, og lever et decideret mareridt ud over din vildeste fantasi?
Tænk dig dog om inden du skriver noget, fjols!
Hvis cannabis har så helbredende egenskaber på sygdommen, så har "Dorthe" min fulde opbakning til at medicinere sin søn med alt den cannabis der er gavnlig for ham. En hver med en smule human, og logisk tankegang vil mene det samme.
EDIT: Svarer lige på noget af det andet du også skrev:
NEJ benzodiazepiner er LANGT værre at blive langtids medicineret med - du ved tydeligvis ikke hvad du snakker om her.
Cannabis med et højt CBD indenhold virker anti-psykotisk, det modvirker THC'ens psykoaktive effekt, dvs. at man ikke bliver skæv.
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.