Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 13:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ayers Rock skrev:
Malkavian: Fik du nogensinde svar, eller var det for langt og uoverskueligt med lidt sandhed til at de gad at læse det og udbedre deres fejl.

På trods af at det var en latterligt dårlig artikel var den nu ret sjov, selvfølgelig bliver han dum når han ryger så meget...

Jeg fik ingen respons. Deres latterlige påstande var i øvrigt rimelig ukritisk taget fra komphash.dk

Junior medlem

Jeg er imod hash så vel som almindelig tobaksrygning, hvilket burde forbydes på lige fod med hash.

Et forbud skal selvfølgelig kun gælde for farlige ting, som ikke har anden anvendelse end misbrug. Hash bliver udelukkende misbrugt, ligesom tobak, dem som påstår at indtage det af andre årsager, helbredsmæssige O. l. Må så tage det op med deres læge.

1: Det er et Faktum at nogle bliver nemt afhængig.
2: Det siger sig selv at hash er mere skadeligt end alkohol, tobaksrygningen i sig selv er meget skadelig.
3: Ikke relevant.
4: Ikke relevant.
5: Faktum er at man ikke bliver klogere af at ryge hash.
6: Her er jeg noget usikker, men det er dumt at ryge hash. Præcis ligesom det er dumt at drikke sig fuld.
7: Det samme kan siges om ikke-rygere, som mangler viljestyrke.
8: Det samme kan siges om ikke-rygere, der oplever folk er uenige med dem i deres valg. Et godt råd ville være at tænke sig bedre om i alt, og sikre sig at ens eget udgangspunkt er gyldigt. Hvorfor i det hele taget ryge når vi ved det er skadeligt? Hvorfor drikke os fulde? Hvorfor ryge os skæve? Alle er ting som vi skal kæmpe for at undgå, andet ville være tåbeligt.
9: Det er lige så nemt at holde op med at ryge, som du selv gør det til. Til trods for abstinenser, fordi abstinenser er ikke i sig selv årsag til folk begynder at ryge igen, det er deres manglende viljestyrke. Men det vil bestemt ikke være en god grund til at begynde og ryge. Hvis du altså begynder på at ryge, når du godt ved at det er skadeligt, så er du altså en tåbe.

Minimal skrev:
Joeh, den er faktisk lige til at skylle ud i lokummet...

Jeg ved personligt, at jeg får noget positivt ud af at ryge hash (skunk). Jeg tænker dybere over ting, og når man ikke ryger så ofte, kan man sagtens huske dem og bruge de tanker til noget. Det er helt sikkert en stor gang bræk med den artikel. :wink:

Du kan også tænke dybere i upåvirket tilstand. Hvis du tror du får noget ud af at ryge det, så tager du altså fejl.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Jeg ryger kun hash fordi jeg synes det er sjovt. Jeg kan tænke meget bedre når jeg ikke er skæv...

Men.. Hash er et dejligt mildt rusmiddel.. som desuden kan spises blueboden. Nu ryger jeg for det meste min hash, men oral indtagelse er klart sundere, og kan føre til nogen utrolig gode rusoplevelser.

Blueboden> Du har ikke noget imod alkohol, men har du noget imod en hashkage? At æde hashkage er mindre skadeligt end alkohol. Det er hverken kraftfremkaldene eller særlig skadeligt for hjernen.

- blueboden, en anden gang kan du så ikke lade være med at hive op i oldgamle indlæg? tak :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Og når du endeligt vil hive op i old gamle emner, kan du så ikke have lidt mere styr på dine fakta?
Du ved intet om emnet, og skyder argumenter direkte fra leveren.

I dit forsøg på at fremme din agenda, som iøvrigt er 100% baseret på en middelalderlig moral, fyrer du en masse hømhøm af. At du er imod rekreativ brug af rusmidler er sådan set okay, men at fordømme mennesker med andre interesser end dine egne (f.eks. ved at afskrive alle som værende svage etc., udelukkende fordi du ikke forstår deres motivation) få dig til at fremstå som et sølle menneske.

Tænk gerne dine holdninger igennem, og drop dit "bekymrede-forælder-style-pseudo-religiøse sniksnak.

Junior medlem
Brugeravatar

Undskyld jeg holder dette gamle emne oppe og går lidt offtopic, men kom til at se på BlueBodens 2 poster. Hahaha :D Du er virkelig sjov!! Du virker til at være meget klog og har en bred viden om årsag-virkning samt hvordan universet generelt fungerer. Kan du ikke oplyse os mere ved at lave et topic der fortæller hvordan man lever godt og rigtigt, hvad man må og ikke må! Dine 10 bedste bud kunne være en god start! Det vil jeg sætte stor pris på. Kan være du kan hjælpe mig til at se lyset og komme af med mit forvirrende falske verdensbillede, samt droppe alle de _skadelige_ stoffer jeg tager.
Hashen jeg ryger gør mig desværre så dum at jeg ikke kan forstå den dybe sandhed i dine udsagn, så det vil være rart hvis du vil uddybe det hele på et lidt lavere niveau, så alle os stakkels stofmisbrugere kan følge med. Jeg vil virkeligt gerne leve strait edge, men jeg mangler bare sådan viljestyrke til at stoppe - HJÆLP MIG :( :( - (men lige for at repetere, så start venligst et nyt emne til at svare)
På forhånd tak. Du ønskes alt det bedste!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]