Jeg er imod hash så vel som almindelig tobaksrygning, hvilket burde forbydes på lige fod med hash.
Et forbud skal selvfølgelig kun gælde for farlige ting, som ikke har anden anvendelse end misbrug. Hash bliver udelukkende misbrugt, ligesom tobak, dem som påstår at indtage det af andre årsager, helbredsmæssige O. l. Må så tage det op med deres læge.
1: Det er et Faktum at nogle bliver nemt afhængig.
2: Det siger sig selv at hash er mere skadeligt end alkohol, tobaksrygningen i sig selv er meget skadelig.
3: Ikke relevant.
4: Ikke relevant.
5: Faktum er at man ikke bliver klogere af at ryge hash.
6: Her er jeg noget usikker, men det er dumt at ryge hash. Præcis ligesom det er dumt at drikke sig fuld.
7: Det samme kan siges om ikke-rygere, som mangler viljestyrke.
8: Det samme kan siges om ikke-rygere, der oplever folk er uenige med dem i deres valg. Et godt råd ville være at tænke sig bedre om i alt, og sikre sig at ens eget udgangspunkt er gyldigt. Hvorfor i det hele taget ryge når vi ved det er skadeligt? Hvorfor drikke os fulde? Hvorfor ryge os skæve? Alle er ting som vi skal kæmpe for at undgå, andet ville være tåbeligt.
9: Det er lige så nemt at holde op med at ryge, som du selv gør det til. Til trods for abstinenser, fordi abstinenser er ikke i sig selv årsag til folk begynder at ryge igen, det er deres manglende viljestyrke. Men det vil bestemt ikke være en god grund til at begynde og ryge. Hvis du altså begynder på at ryge, når du godt ved at det er skadeligt, så er du altså en tåbe.
Minimal skrev:
Joeh, den er faktisk lige til at skylle ud i lokummet...
Jeg ved personligt, at jeg får noget positivt ud af at ryge hash (skunk). Jeg tænker dybere over ting, og når man ikke ryger så ofte, kan man sagtens huske dem og bruge de tanker til noget. Det er helt sikkert en stor gang bræk med den artikel.

Du kan også tænke dybere i upåvirket tilstand. Hvis du tror du får noget ud af at ryge det, så tager du altså fejl.