Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 05:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej drenge!
Ved godt, at det er noget tid siden denne post var aktiv, men hva faaan :D
Jeg købte i min kæmpe brandert "ketamin" til 800kr som efter sin pris skulle være noget "meget vildt noget" - I min kæmpe brandert blandet med lidt mdma købte jeg det. Jeg lugtede til det og lugtede blot en meget sur kemikalie agtig lugt. - Eftersom ketamin ikke burde lugte af noget og det har det heller ikke gjort de gange jeg har prøvet det valgte jeg ganske heldigt at lade vær med at prøve det.

Ham vi købte det af's ven sad med hovedet ned mellem lårene og kunne ikke snakke. Jeg spurgte hvad fanden han havde taget så svarede han blot "Det er ligemeget." Og 10 minutter efter vi var gået fra stedet så vi en ambulance med udrykning køre over mod stedet(Om det havde nogen relation er ikke sikkert)
Igen, det var i en rigtig stor brandert, havde godt nok aldrig nærmet mig det i ædru tilstand blot med beskrivelsen "Det er noget vildt noget". Gudskelov var jeg alligevel i stand til lige at lugte til det og beslutte mig for at lade vær.

Jeg har det stadigvæk liggende og kan nu se at det måske godt kan relateres til "designer hyp" eller noget andet designer gøjl...
Det er godt nok trist lige meget hvad.
:peace:

Dedikeret medlem

tres9 skrev:
Hej drenge!
Ved godt, at det er noget tid siden denne post var aktiv, men hva faaan :D
Jeg købte i min kæmpe brandert "ketamin" til 800kr som efter sin pris skulle være noget "meget vildt noget" - I min kæmpe brandert blandet med lidt mdma købte jeg det. Jeg lugtede til det og lugtede blot en meget sur kemikalie agtig lugt. - Eftersom ketamin ikke burde lugte af noget og det har det heller ikke gjort de gange jeg har prøvet det valgte jeg ganske heldigt at lade vær med at prøve det.

Ham vi købte det af's ven sad med hovedet ned mellem lårene og kunne ikke snakke. Jeg spurgte hvad fanden han havde taget så svarede han blot "Det er ligemeget." Og 10 minutter efter vi var gået fra stedet så vi en ambulance med udrykning køre over mod stedet(Om det havde nogen relation er ikke sikkert)
Igen, det var i en rigtig stor brandert, havde godt nok aldrig nærmet mig det i ædru tilstand blot med beskrivelsen "Det er noget vildt noget". Gudskelov var jeg alligevel i stand til lige at lugte til det og beslutte mig for at lade vær.

Jeg har det stadigvæk liggende og kan nu se at det måske godt kan relateres til "designer hyp" eller noget andet designer gøjl...
Det er godt nok trist lige meget hvad.
:peace:

he tres9!
Geez.. :shock:
virkeligt stærkt gået at du ikk tog det!.. det lyder til at ku ha endt ret fukd..
-har du mulighed for at få det testet?..
mvh STWOD

Medlem
Brugeravatar

Det var nok en god idé ikke at røre det, det kunne godt havde endt galt :)
Jeg har overvejet kraftigt at få det testet med et af de såkaldte kits. - men ville den så eventuelt ikke kunne slå ud på at det var ketamin, hvis det nu for eksempel "bare" er blandet op med noget shit? - så måske vise svagt for ketamin? Jeg ved nemlig ikke hvordan de fungere :-P Men det kunne være spændende at se!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]