Hmm, stof til eftertanke

jeg trak med rensebenzin på affaldet og Vasket trim fra en høst på ialt 800g topskud. Det gav 11 gram af hvad jeg egentlig troede var thc. Det virker helt klart... Men det ER jo nok ikke helt ligeså vildt som nol trukket på den rene vare, altså chomes... Ja, jeg har røget lidt af det men er holdt op fordi jeg blev i tvivl om hvor sundt/rent det var. Men nu begynder jeg at tage det hele op til overvejelse igen.
Der er MEGET materiale der skal trækkes på så det krøver en del opløsningsmiddel. Ikke noget en 5l dunk med rensebenzin ikke kan klare men alligevel... Det tager fucker lang tid om at fordampe og jeg vil IKKE risikere at indånde dampene... Så måske skulle jeg lytte til blazr og droppe det... Not worth it
Ahh, jeg havde fået blandet hexan og heptan sammen, mente det var hexan der var rensebenzin, mybad
Yup, jeg har trukket lidt med butan, kender godt faren tro mig! Fjold i nakskov! I sit køkken! Jeg tror han, smart som han er, har tænkt at de dampe kunne emætten da lige suge! Idi og så OT si'r jeg bare!
Btw, beklager typo's, det er ikke kun nemt det her fra mobilos

Edit: iøvrigt har jeg aldrig nænnet at række nol på god hash/ chomes... Har aldrig rigtig forsået ideen i det

nu er jeg sådan alvorlig hærdet hverdagsryger og fik mig en volcano forleden... En ny verden har åbnet sig for mig. KÆÆFT det er mange år siden jeg har været så skæv

men sig mig, for jeg tror aldrig jeg ha prøvet rigtig god nol... Bliver en hærdet ryger som mig sådan sinssygt basket af det? Fordi hvis ikke forstår jeg ikke ideen... Og tak for alle svarene iøvrigt! Fedt!