Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 03:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: GHB
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hejsa

Jeg er kommet i besiddelse af noget GHB. Der flyder noget rundt i det, der mest minder om sperm. Hvad kan det være? Læste noget med noget kalk tror jeg nok.

En anden ting, jeg er ikke sikker på at GHB'en er i den opløsning jeg har ladet mig fortælle. Dette bedømmer jeg ud fra en newbie der ikke kunne mærke 3g.

Næste spørgsmål, som jeg desværre ikke selv kan finde svar på:

Kan man lave flydende GHB om til pulver/krystaller?
Har ikke det store laboratorie. Kan man koge vandet væk sådan at GHB ligger tilbage eller vil det bare ødelægge det af?

Hvis det er en længere indviklet proces, der kræver det helt store udstyr og stor kemisk viden, så er jeg stået af.

Hvis det kan klares af en person der har et basis kendskab til KEMI. Altså C-niveau. Så vil jeg meget gerne have svaret.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Prøv at isolere "spermen". Tilsæt noget syre, saltsyre eller eddikesyre, til "spermen". Hvis der opstår luftbobler(CO2), så er det kalk.
Hvis du skal bestemme koncentrationen af GHB´en, så kan du udtage f.eks. 10 ml, som inddampes i en skål på radiatoren natten over. Jeg vil ikke anbefale, at inddampe i en gryde på komfuret, da det kan ""brænde" på, hvis du glemmer det.
Vej herefter krystallerne, for at bestemme koncentrationen!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg har oplevet, at der opstod "sperm-lignende" små ting i min flaske GHB, efter at den havde stået indenfor ved stuetemperatur i noget tid.
Altså aflange, hvidlige "strenge" der nærmest så lidt lådne ud.

Og tror jeg kan huske, at der opstod samme "sperm-lignende" ting i saftevandet, når man som barn lod det stå for længe.

Mit (ukvalificerede) gæt er, at det er en slags svamp/bakterie/whatever der har inficeret dit GHB.

Nogen naturvidenskabs-nørder der har et bud?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
det ku også være at væsken var mættet, og noget af ghben krystaliserede.

drik spermen og se om den dur

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg så en blive temmelig ramt af at drikke en, i mine øjne, lidt stor dosis og blive temmelig ramt af det, men der var jo også den newbie.

Men jeg tror jeg vil gøre det med at sætte det på radiatoren, det bliver bare det hele jeg gør det med. Mængden er under 120ml, så det går jo nok.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Lyder mærkeligt med en bakterie infektion i din ghb. Men prøv at begræns mulighederne ved at første teste om det kan være kalk og ta den derfra.

Mvh Mikkel

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Laboratoriet
Allerførst vil jeg lige sige at jeg absolut ingen erfaring har med GHB, men jeg har da lavet en del organisk kemi, så jeg prøver et langskud...

Efter at have tegnet GHB's molekylstruktur, vil jeg umiddelbart sige at den ser ret opløselig ud i vand, så med mindre i drenge tager kæmpedoser (ved heller ikke noget om doser :-) virker det usandsynligt at opløsningen skulle være mættet, specielt ved neutral/høj pH (protonering af carboxylsyren og den slags). Jeg vil også umiddelbart vurdere at en synlig infektion af en opløsning ikke vil ligne sperm, men snarere være en uklar væske, med bundfald, gerne brunlig.

Et bud på misæren kunne være at opløsningen ved henstand har optaget CO2 fra luften og har dannet kulsyre, hvorved pH er faldet. Et fald i pH, ville måske kunne få lidt GHB til at fælde ud, specielt ved høje koncentrationer. Da -COOH har pKa omkring 4 skulle det dog være et ret stort fald, så jeg ved ikke selv hvor sandsynligt det lyder :-) Hvis du har noget Natriumcarbonat (Natron f.eks.) kunne du prøve at tilsætte lidt, hvorved pH øges. Hvis det ikke går i opløsning relativt hurtigt er det nok ikke det ovennævnte der er grunden ;-)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har kogt det i vandbad så nu er det næsten pulver, men pga vandbadet vil det jo hele tiden genoptage vand fra luften.

Spørgsmålet er nu:

Kan jeg sætte det på radiatoren så resten af væsken fordamper, eller er det umuligt pga luftfugtigheden?

Hvad gør jeg så?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Det hvide "sperm" der flyder rundt i dit GHB er pga. at GHB'en er begyndt at blive aldrene, jeg fik for nyligt 2 flasker med GHB, og fik at vide, at den med strengene i var "gammel", eller i hvert fald ældre end den uden strenge.
Fik ikke prøvet andet end det nye af det, men det virkede fint nok...
EDIT: opløsningen var på 5 ml ~ 1 gram, ifølge min forholdsvis pålidelige kilde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]