Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 06:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Perfekt liv:D
Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Hej folkens. så er RepaZz tilbage med en god nyhed:D

Jeg har i lang tid været misbruger af Oxycontin, Amfetamin og Hash i den unge alder af kun 16 år;/
Kom påvirket i skole og lignede mere eller mindre en Zombie, alle min livsglæder var taget fra mig, min passion for bodybuilding var forsvundet, min motivation til at finde "Pigen min" i mit liv var også væk. Grunden det skyldes Diagnosen Maniode Depressiv, Psykose, ADHD og min fars død.

Lagede alle kortene på bordet for min mor, fortalte om alt jeg havde indtaget og hvorfor og hvordan. Vi tog kontaktet til en misbrugs konsulent som så har hjulpet mig på vej.

Min videskoleinspektør og mor snakkede sammen om det hele og besluttede jeg skulle på efterskole, jeg er ikke den person der kan være social 24/7 (troede jeg)

Kom på Efterskole her i Nordjylland, og WAUW mit liv er ændret meget. Kan smile igen uden at være påvirket og har fundet glæder ved normale ting igen så som træning som jeg holder 110 procent fokus på :) og det går rigtig godt

Har også fundet en rigtig sød pige som jeg er meget sammen med og ja vi har noget kørende eller noget i luften som man også siger, er også ude af det "Bandemiljø" jeg var inde i på et tidspunkt. Det nu meget skønt at ikke skulle være paranoid om at bliver "rullet" af nogen og ikke skal gå sammen med personer med en pistol for at føle sig sikker mere:))

Nu en rigtig rigtig god ting. Jeg er blevet clean fra stoffer og savner dem faktisk ikke mere da jeg er i et anderledes miljø nu hvor man ikke gør sådan.

Har lige nogle spørgsmål også vedrørende Strattera, er der nogle af jer der får det i mod ADD/ADHD?? hvis ja hvordan synes i det påvirker jeg?

Følte jeg ville gøre en lang historie kort for at vise der er lys for enden af tunnelen, når man er misbruger eller psykisk syg:D

Og jo sidste ting min Maniode Depressiv sygdom er så vel medicineret at jeg ikke mærker til den mere :D

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hej RepazZz
Jeg kan huske, at du før har fortalt om hvor svært du har haft det, så det er rigtig dejligt at høre, at du er gladere og har fået noget hjælp (diagnosen havde du vist heller ikke dengang :))

Pas godt på dig selv.

Insane psychedelia user!

Dejligt at læse RepaZz hold fast i det gode liv, det er så meget lettere og livsbekræftende end det andet lort.
Fedt du fik talt med din mor, gid jeg havde haft mod til det dengang jeg blot varen ung forbryderspire.
Sejt gjort :)

Mvh

Dedikeret medlem

HELL YEAH REPAZz!!! :rocking:
det er sku godt gået man, en god nyhed der varmer! -skulderklap herfra.. <århh tænker tilbage på min egen efterskoletid, snøft>
repa rockZz :D

Medlem

Tak i dejlige mennesker:) vil holde fast i det dejlige liv. Det er som sagt meget bedre end alt det andet lort :D

Medlem

Nu vil jeg ryge en smøg og drikke et glas cola og nyde smerten i mine ben efter en hård træning, også vil jeg lave noget god mad :))

Dedikeret medlem

^du er dejlig! :rocking: -en inspiration for mig det er hva du er!! -giver mig håb; tak for det!
-alt godt herfra
mvh STW
:peace:

Medlem

Hey STWOD, tusind tak buddy. Er glad for du ser mig som inspiration :D

Dedikeret medlem

Jeg er helt målløs over hvor meget du har været igennem, og hvor meget indsigt du har samlet op på vejen på kun 16 år. Og mest af alt hvordan du har håndteret det, intet mindre end fantastisk! Hav det godt og pas godt på dig selv. :)

Medlem

Hey Fritzie, tusind tak :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]