Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen. :D

Jeg er helt ny herinde og har brug for at komme ud med en masse tanker og virkelig har brug for at nogen lytter til mig. Den her tråd handler både om at få et par gode råd og at nogen kan snakke med mig på ligefod, så jeg ved at jeg ikke er alene om de her tanker og at andre også har været igennem det.

Jeg besluttede mig i går for at prøve mit første stof nogensinde. En veninde og jeg havde i flere måneder planlagt at tage en weekend sammen hvor vi ville springe ud i det sammen og få det prøvet. Vi søgte lidt rundt og dagen før fik vi simpelthen fat nogle såkaldte "2-CB kiks", som var nogle små piller med et lille Mickey Mouse logo, der skulle sluges. Personen vi købte af gav os en masse praktisk info og hjalp os godt på vej.

Vi kommer hjem til hende og drikker et par genstande for at komme lidt op i gear og tager derefter stoffet. Efter ca. 45 minutter kommer virkningen og det gik pludselig stærkt. Vi begynder begge at få vildt meget eufori og hopper rundt af glæde. Alting føltes som en helt anden verden. Der skete intet specielt med synet udover det var lidt tåget og dugget. Vi havde det virkelig fantastisk og oplevede en fred og ro sjælen som aldrig før. Alting var fantastisk og nærmest helt magisk. Det varede i ca. 3-4 timer før vi røg ned igen.

Er der nogle andre som har prøvet disse "kiks/piller" og oplevet noget i samme stil? Er der nogen som kan genkende mine oplevelser?

Jeg har derudover som sagt også brug for nogle råd.
Jeg savner det virkelig virkelig meget og er blevet helt forelsket i den her "verden" man kommer ind i. Jeg har stor lyst til at gøre det igen, men er virkelig bange for at blive afhængig og at nå til et misbrug. Jeg vil gerne kunne have det sjovt en gang i mellem med de her stoffer uden at det bliver for meget. Har brug for nogle råd til at komme på banen igen og gemme det lidt væk, så det ikke ender med at jeg gør det for ofte. Vi er begge enige i at det skal ske igen, men hvordan kan jeg lære at håndtere det?

Håber i forstår mig og kan hjælpe på mit lille problem, men ellers så må i alle sammen have en fantastisk dag!

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hej. Problemet med kiks/knaller/piller er, at du ikke har nogen chance for at vide, hvad der er i. Nu siger du pillerne blev kaldt for 2c-b, men ud fra hvad du fortæller ville jeg nærmere sige der var MDMA eller et lignende stof i. 2c-b er et stof, der giver kraftige visuals/hallucinationer.

Hvis du vil tage kiks, så er det alfa omega at skaffe dig et testkit, så du kan finde ud af, hvilke stoffer der er i dine piller. Du kan købe testkit på nettet.

Mht. til spørgsmålet om afhængighed og at være sikker når man tager stoffer, så er det en svær sag at give et præcist svar på. For det første handler det om at have styr på præcis hvilket stof det er man indtager, hvad det er det gør ved kroppen, i hvilke doseringer det er sikrest at tage osv. Så kan man have den viden at handle ud fra, så man ikke gør noget dumt. Fx at tage stoffer for ofte eller for mange af gange, eller i kombination med det forkerte.

Som du selv giver udtryk for, så er du blevet vildt fascineret af den virkning stoffet gav dig, og det er måske endda noget af det farligste, hvis man ikke passer på sig selv. Man kan sikre sig selv for fysisk afhængighed ved at holde ordentlige pauser i mellem. Men hjernen kan hurtigt spille en et puds og få en til at gøre irrationelle ting. Det kræver en no-bullshit attitude og selvdisciplin at lade være med at tage stoffer for ofte, hvis man har en personlighed med tendens til afhængighed. Mere kan jeg ikke sige om det.

Junior medlem

Ham jeg købte af havde virkede til at have rimelig godt styr på hvad han gav os og vi endte med at snakke længe om tingene, da han var glad for at hjælpe os godt på vej. Han virkede oprigtig oppe i hovedet og gav mig en lang forklaring på hvad der ville ske når vi tog dem. Det han forklarede stemmer præcis overens med min oplevelse og af hvad jeg kan læse på nettet så er stor eufori et af kendetegnene ved 2c-b. Ret mig hvis jeg tager fejl hehe.

Jeg vil prøve at anskaffe sådan et kit, mange tak for råddet. Helt klart bedst at være på den lidt sikrere side.

Og mange tak for dit råd. Jeg har en lidt bedre forståelse nu!

Medlem
Brugeravatar

Plejadestjerne ramte hovedet på sømmet.
Som du selv er inde på, har din positive erfaring givet stor lyst til, at gentage en stofoplevelse, hvilket indikere at du skal være opmærksom på din færden herom.
Du kan evt. planlægge hvor og hvornår du vil være skæv. Hold gerne 3-4 ugers pause imellem dine trip. I den periode er det vigtigt du holder dig beskæftiget med social samvær, hobby/fritids interesser, sport og andre fornøjelige funktioner. En tjeneste hver dag for en kollega, ven etc er også effektivt.
Jo færre løse ender du har, jo bedre er samvittighed ergo større glæde over stofoplevelsen og bedre udrustet til at have det under kontrol.
Tankens kraft er magtfuld og din tænkning om dig selv og hvordan du griber dagen er en stor medvirkende faktor til at forme din livskvalitet.
Jovist er ca. 60% af vores personlighed udgjort af genetik, men da hjernen er under konstant forandring, så kan man selv vælge hvilke briller, som man vil se på verden med.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Godt sagt z3n :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Hopper også med på vognen. Kunne godt lyde som 2c-b, men hver gang jeg (og iøvrigt alle andre jeg kender) har indtaget det, har verden været én stor gang farvelade. Har aldrig prøvet noget så visuelt som 2c-b. Det skulle da lige være 2c-b + N2O.

Medlem

Det lyder i mine øre også som MDMA. Jeg kan sagtens erindrer følelsen, efter første gang jeg tog det. Oplevelsen kan jeg næsten ikke huske noget af, da jeg var pisse fuld (dårlig HR), men dagene efter havde jeg det ligesom dig. Jeg kunne slet ikke slippe tanken om det her stof og hvilken vanvittig dejlig effekt det gav. Følelsen begyndte dog at forsvinde efter 4-5 dage og jeg kom lidt ned på jorden igen.
Selv med god viden om harm reduction fra siden her, gjorde den store lyst til stoffet, at jeg tog det for ofte i forhold til det anbefalede.
Jeg vil derfor sige, bare rolig du skal nok slippe tanken om det fantastiske stof, men oplevelsen vil du aldrig glemme og lysten vil sikkert være i dig for evigt. Det skal ikke lyde som om, at nu kan du ikke lade vær med at tage stoffet. Du kan sagtens leve et lykkeligt liv uden, det har jeg selv lært. Men gør dig selv den tjeneste, at læs grundigt op på de stoffer du tager. Så kan du kombinere teori og praksis og på den måde træffe langt mere rationelle beslutninger. Hvis det blot er din lyst som driver værket, så er risikoen for at det går galt langt større.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Helt klar MDMA. Nok er der eufori at finde på 2c-b, men der en brøkdel af euforien på sin første emma-tur.

Hvem husker ikke den... Håber du nød den, for ligepræcis sit første MDMA trip får man aldrig igen!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Der kan nok sagtens have været lidt 2c-b i, men ikke meget. Det lyder helt klart som om det har været mdma eller et lignende stof :D

Der er enormt meget eufori at hente ved 2c-b, men der vil uden tvivl også være kraftige visuals på!
Selvom mikrodoser af 2c-b kan være meget euforiske uden at være visuelle, lyder det usandsynligt, da der skal noget mere til oralt, især for at det virker så længe, og så vil tingene rimeligt hurigt blive MEGET farverige, som man kender det fra 2c-(x)

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
MDMA er også mit svar.

Vil ikke uddybe mere men blot komme med et råd:
Hold, for guds skyld, pause(r)!

Husker også min første gang. Har aldrig oplevet noget lignende igen - selv efter et års pause!
Efter min første gang tænkte jeg også "det her skal jeg da gøre noget mere", hvilket jeg også kom til og i en sådan grad, at jeg, efter 4 gentagne weekender med Molly-tøsen, en dag måtte sætte mig ned og tudbrøle over noget, jeg ikke kunne sætte ord på. Heldigvis gik det over, og i dag er jeg dét klogere; aldrig tag MDMA uden at holde pause. Bevares, har da gjort det siden, men vil holde fast i, at det er for stor en overbelastning - både psykisk og fysisk - og spild af MDMA, da trippet langt fra bliver det samme.

Take a break - og sæt pris på "forventningens glæde" indtil næste trip! ;)

Dedikeret medlem

hejsa! :) og velkommen til psy!
kan du sige hvilken farve, og form pillerne havde?
-og om mickey-logoet var sløset eller præcist trykket?..
-og om pillerne var faste i det, eller om de var porøse/skrøbelige?..
mvh stw

Junior medlem

De var runde og logoet var ret præcist trykket. Pillerne var helt faste i det.
Og mange tak!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
du kan evt. se om du kan finde dem på pillreports, du kan måske være heldig at finde nogen som har testet med testkits, og derved finde ud af, hvad du har indtaget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Da de går under navnet 2C-B kiks er min umiddelbare tanke at de indeholder både MDMA og en smule 2C-B, det ville ihvertfald være nærliggende og er set før.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Yung Rehab skrev:
De var runde og logoet var ret præcist trykket. Pillerne var helt faste i det.
Og mange tak!

Når jeg søger det på pillreports får jeg 1 der påstår 2c-b, uden test. og 6 der siger MDXX/Amfetamin.

Så, i har nok haft jer en god tur på MDMA! 8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Der florerer 2c-b pills på darkweb. Gule Mickey mouse, og skulle indeholde 18mg. :)

Dedikeret medlem

^jeg har osse fundet en del 2cb-piller på de forskellige clearweb-sider som passer på beskrivelsen.. osse uden at der var mdma i..
men det er jo vitterligt ikke til at vide hvad folk putter i.. specielt når et tryk/logo bliver populært/kendt..

Junior medlem

Hey, søger noget klarhed og hjælp.
Forleden dag tog mig og min ven en 2cb pille vær. Pillerne var små, gule og med et utydeligt mickey mouse logo på, og var på 18mg.
Eftersom dette er vores første oplevelse med 2cb, vil jeg gerne have besvaret et spørgsmål.
Jeg tripped meget stille og roligt i ca. 4-5 timer. Farver gjorde ikke et bestemt stort indtryk, men jeg havde dog få visuals, som f.eks. at 'kontor' gardinet bølgede klart og tydeligt, på en meget stille og rolig måde.
Mit spørgsmål er så, om pillerne var 2cb?
Hvis altså der er mulighed for at svare på dette ud fra beskrivelsen og oplevelsen.
Takker mange gange på forhånd :))

Medlem

(slettet)

Senest rettet af Tessalated 02 apr 2018 15:29, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Ung Kriminel Fyr skrev:
Hey, søger noget klarhed og hjælp.
Forleden dag tog mig og min ven en 2cb pille vær. Pillerne var små, gule og med et utydeligt mickey mouse logo på, og var på 18mg.
Eftersom dette er vores første oplevelse med 2cb, vil jeg gerne have besvaret et spørgsmål.
Jeg tripped meget stille og roligt i ca. 4-5 timer. Farver gjorde ikke et bestemt stort indtryk, men jeg havde dog få visuals, som f.eks. at 'kontor' gardinet bølgede klart og tydeligt, på en meget stille og rolig måde.
Mit spørgsmål er så, om pillerne var 2cb?
Hvis altså der er mulighed for at svare på dette ud fra beskrivelsen og oplevelsen.
Takker mange gange på forhånd :))

Det lyder meget som et mildt 2C-B trip, og de gule Mickey Mouse er før beskrevet herinde som indeholdende 18 mg 2C-B. Så det er bestemt muligt.

Til en anden gang er det dog bedst at købe rent stof, der ikke er presset til pilleform. Det er sværere at dosere, hvis man ikke har en præcis vægt, men sandsynligheden for kontaminationer af dit stof er lavere. Generelt kan du aldrig vide dig sikker på, hvad der er i dine piller.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]