Mr. Gone skrev:
måske kanna? prøv at læse lidt om det, har ingen personlig erfaring at dele af desværre.
Jeg har faktisk eksperimenteret lidt med kanna her på det sidste men for mig, er det meget afslappende selvom mange beskriver som at være et feststof for dem. Jeg får faktisk et MDMA agtigt rush kort efter indtag, men det varer omkring 10 min. Derefter aftager det hurtigt, og så ender det bare ind i en form for afslappenthed.
Soft parade skrev:
Min kammerat er ret begejstret for små svampe doser. Det skulle give lidt ekstra energi og gå godt med alkohol. Jeg har dog ikke selv prøvet.
Svampe har jeg også prøvet i små doser sammen med alkohol. Det var faktisk okay euforisk og friskt, men jeg synes at det blev en tand for visuelt selv ved små doser. Alle kanter og lys blev enormt skarpe, og det endte med at jeg ikke ku få øjnenes væk fra det. Synes ikke at det er rart at hallucinere. Det skyldes højst sandsynligt et yderst ubehageligt bad trip jeg engang fik engang af lige præcis svampe i kombination med alkohol og ja, kokain (Gør ALDRIG brug af denne kombo!) Jeg lærte meget af dette trip, og har fået enorm respekt for hallucinerende rusmidler efterfølgende. Jeg var naiv og uerfaren da det skete, men jeg har lært at det så sandelig ikke er legetøj, og at man skal gøre sig overvejelser og vide hvad man bevæger sig ud i.
TurboDiesel skrev:
Khat kunne måske være en mulighed? Nikotin er oplagt.
Jeg har overvejet khat men måden det indtages på, virker ærligt talt lidt for besværligt, og så skulle det også være ret skadeligt for tænderne. Hvis man bare kunne få en khat ekstrakt havde det nok været noget helt andet.
Vidste slet ikke at nikotin kunne bruges som rusmiddel, men kan forestille at virkningen er meget kortvarig?
TurboDiesel skrev:
LSD-mikrodoseringer holder hundrede som funktionel stimulans, men at benytte det udelukkende for at kunne hamre flere shots ned synes jeg virker tarveligt. LSD-rusen varer jo temmelig lang tid. Der vil sandsynligvis være den der irriterende efter-stimulation der også er ved amfetamin.
Det kommer jo helt til at lyde som om at jeg er crazy daisy typen fra provinsen, som står i diskoteks baren og hælder shots i kæften

Det er på ingen måde tilfældet, jeg drikker sgu næsten altid med hensyn. Aldrig shots, kun drinks og øl, og ikke i så store mængder af gangen. Min tolerance er bare uhyggeligt lav nogle gange. Jeg kan være i alle tiders fest humør i et par timer, men lige så pludseligt blive ramt af et humør som er præget af træthed og uinteresse. Derfor jeg gerne vil have noget som lige kan få mig på rette køl igen, for det sker bare for tit synes jeg. Jeg har dog stadig mange succesfulde ture i byen kun på alkohol, men det er bare lidt for utilregneligt til tider. Jeg fik også et blackout på alkohol for et par måneder siden, det var decideret horribelt! Jeg havde "kun" drukket under 9-10 genstande, selvfølgelig lyder det højt, men da ikke black-out-potentielt. Den dag ville jeg faktisk ønske, at jeg bare havde skaffet noget coke. Der er ikke noget så ubehageligt som at forsvinde fra sit eget sind, og stadig være fysisk i gang.
Jeg må sige at jeg virkelig overvejer at prøve LSD i mikrodoser, også med den hensigt, at drikke mindre når man alligevel har en god og tilfredsstillende virkning, men oplever i også at det rammer det visuelle i små mængder? For det vil jeg gerne undgå.
TurboDiesel skrev:
Amfetamin kunne være en mulighed, alt efter hvordan du benytter det. Hvis du kan holde dig til en enkelt oral dose, timet sådan at du indtager den et pænt stykke tid (jeg ville give den minimum 8 timer) før du regner med at skulle sove, så kunne det garanteret fungere glimrende. Hvis du derimod hiver en pose af det med i byen, og tager snitter hver time i jagten på et kortvarigt og intenst peak, kommer du til at ligge i limbo hele morgenen, lidende under grusomme tømmermænd.
Siden alkohol forværrer dømmekraften og dermed kan få én til at redosere hensynsløst, kunne det være en fin ide at tage en enkelt dosis amfetamin oralt inden man begynder at drikke, og så undlade at tage resten af stoffet med sig.
Ja det er jo også lige det med amfetamin og lige så vel som coke, at holde det i de små mængder. Kald mig bare svag, men lige præcis de hårde stimulanser har jeg svært ved at kontrollere, det må jeg være ærlig at sige. Jeg kommer hele tiden til at redosere når jeg kan mærke at comedown sniger sig på, og så elsker jeg følelsen af den kraftige eufori det giver. Jeg siger som regel til mig selv, at jeg ikke skal tage noget på mine byture, men lige så snart at virkningen af alkohol bliver en smule høj, er min rygrad og dømmekraft = ikke tilstede.
Det er derfor, at det (måske) vil være oplagt for mig, at have noget andet end Kokain, Amfetamin og MDMA for det er alle nogle hårde stoffer, og særdeles i kombination med alkohol som du selv nævner. Kan slet ikke forestille "LSD i mikrodosis" have den samme skadelige effekt som store mængder kokain, så der har vi allerede fat i en væsentlig pointe ift. at afskrive kokainen og søge hen mod et mindre skadeligt alternativ. Jeg vil så sandelig ønske, at jeg bare kunne tage kokain med hensyn som nogle mennesker er i stand til, men jeg har uhyggeligt svært ved at stoppe igen så længe det er der.
Kokainen kan overtage min sjæl. Jeg har taget mig selv i at hente endnu et gram på vej hjem fra en fest udelukkende for at sidde for mig selv og være blæst. Det flytter mine grænser og normer gevaldigt. Jeg har læst mange historier om folk og deres afhængighed til stoffet, og nogle må siges at være meget længere ude og skide. Det ødelægger bogstavelig talt nogle folks liv, og kan sagtens sætte mig ind i de "ofrenes" sted. Allerede dagen efter indtag kan lysten komme på banen igen også for mig, men vil dog aldrig komme så langt ud som det nogle beskriver, at de gør.
Jeg har læst videre på naturligt stimulerende alternativer, og det ser ikke så godt ud ift. at udfylde de behov jeg har beskrevet. Mange af dem der eksisterer, beskriver folk som decideret farlige for hjertet, blodtrykket osv. Eller også har de ikke den ønskede effekt. Det er ikke så brugbart..
Mht. LSD, må jeg være ærlig at sige at jeg ikke kommer i de kredse hvor det bliver solgt, kan muligvis slet ikke skaffe det, måske hvis jeg prøver ihærdigt.
Har dog bemærket at der eksisterer en RC ved navn "1P-LSD" som sælges legalt i øjeblikket. Jeg har læst nogle folks erfaringer med det, og nogle beskriver det som at være næsten identisk med orginal LSD. Jeg vil læse videre på det, og muligvis give det et forsøg i den kommende tid. Jeg synes LSD i mikrodoser lyder lovende, og lyder til at opfylde de behov jeg beskriver. Jeg kan også godt lide princippet med at tage en enkelt dosis ved starten af aftenen og så bare holde den kørende, og jeg VED, at jeg ikke kommer til at redosere uhensigtsmæssigt med sådan et stof.
Jeg er stadig åben overfor andre inputs hvis nogle har et eller andet i tankerne

Mange tak for jeres svar! Og god lørdag til folket