Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle :)

Da jeg er ny, er dette mit første indlæg herinde.
Jeg har kigget lidt rundt efter nogle svar på mine forundringer, men uden held. Derfor opretter jeg denne tråd, i håb om at kunne få nogle svar.

En kammerat og jeg har gået i noget tid og tænkt over at vi egentlig gerne ville prøve at trippe på nogle bevidsthedsudvidende stoffer, i form af LSD, og derfor har vi selvfølgelig også hørt lidt rundt omkring.
Efter noget tids søgen, er vi blevet tilbudt følgende stoffer - 2CB og 2C-I. Jeg har læst et par tråde omkring de forskellige stoffer, men hvad ville I foreslå at vi takkede ja til? :roll:

Jeg er også en smule nervøs, ikke for stoffernes bivirkninger, men forleden læste jeg en artikel om et LSD lignende stof, der var dødeligt. Det havde en kemisk formel der hed noget med "C", og artiklen var reel nok, det var vidst nok BT hvis jeg husker korrekt. Dette stof var blevet set i Danmark på diskoteker osv.

Så det jeg mere eller mindre vil have svar på, er om hvor vidt jeg skal vælge 2CB, 2C-I eller noget helt tredje? Hvad mener I?
Og hvis man nogle sinde får udleveret noget, man ikke er sikker på hvad er, hvordan kunne stoffet så konstateres.
Jeg ville helst ikke ende med at indtage noget jeg ikke er helt sikker på hvad er.

Håber at I kan komme med noget nyttig viden til mig.

Fortsat god dag :D

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Stoffet du har læst om er 25c-NBOMe. Det er et potent psykedelisk stof, der bliver solgt på trækpapir ligesom LSD. Derfor bliver det nogle gange solgt som LSD. Derfor skal man være meget påpasselig når man køber 'LSD' på gadeplan. Hvis I kan, så anbefaler jeg jer at skaffe et testkit.

Af de 2 stoffer du nævner, ville jeg klart vælge 2c-b. Jeg syntes personligt 2c-i var klamt og speedet, da jeg prøvede det, og ikke rigtig i samme boldgade som andet psykedelika. 2c-b er meget visuel og farverig, men mangler det dybe mentale trip som traditionelle psykedeliske stoffer giver. Det kan være en god indgang, hvis man vil have et mindre udfordrende trip mentalt, men med mange visuals. Jeg ville dog anbefale en lav-dosis svampe (1-1,5g) som den bedste indgang til psykedeliske stoffer.

Forbered jer og læs op om stoffernes virkning og set/setting, meget gerne triprapporter om andres oplevelser (http://erowid.org er meget god). Hvor gamle er I? :)

Junior medlem

Plejadestjerne skrev:
Stoffet du har læst om er 25c-NBOMe. Det er et potent psykedelisk stof, der bliver solgt på trækpapir ligesom LSD. Derfor bliver det nogle gange solgt som LSD. Derfor skal man være meget påpasselig når man køber 'LSD' på gadeplan. Hvis I kan, så anbefaler jeg jer at skaffe et testkit.

Af de 2 stoffer du nævner, ville jeg klart vælge 2c-b. Jeg syntes personligt 2c-i var klamt og speedet, da jeg prøvede det, og ikke rigtig i samme boldgade som andet psykedelika. 2c-b er meget visuel og farverig, men mangler det dybe mentale trip som traditionelle psykedeliske stoffer giver. Det kan være en god indgang, hvis man vil have et mindre udfordrende trip mentalt, men med mange visuals. Jeg ville dog anbefale en lav-dosis svampe (1-1,5g) som den bedste indgang til psykedeliske stoffer.

Forbered jer og læs op om stoffernes virkning og set/setting, meget gerne triprapporter om andres oplevelser (http://erowid.org er meget god). Hvor gamle er I? :)

Hej og tak for det hurtige svar.
Vi er begge 16 år gamle :)

Vi har begge læst en del om diverse stoffer, i starten af ren nysgerrighed hvor nysgerrigheden så har spredt sig til en lyst. Vi har også begge røget cannabis og vi mener selv, at vi er ret godt klædt på psykisk til at opleve sådan et trip :)

Jeg tror at vi giver et skud med 2C-B så, da det er de omtalte farverige synsforvrængelser vi er på udkig efter.

Jeg takker endnu engang, men vil stadig meget gerne høre andre input :)

Fortsat god aften!

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil anbefale jer at vente.
Jeg er rigtig glad for jeg først prøvede psychedeliske stoffer efter jeg blev 20, det er noget af en mundfuld, og det var jeg bestemt ikke klar til da jeg var 16.

Junior medlem

Tjo, 4 år er jo også noget af en mundfuld. Men vil da helt klart tænke over hvad I siger her inde, da i nok har mere forstand på det end både min ven og jeg :)

Medlem
Brugeravatar

Det er jo heller ikke op til mig, det er bare min erfaring :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
fuckjumper skrev:
Tjo, 4 år er jo også noget af en mundfuld. Men vil da helt klart tænke over hvad I siger her inde, da i nok har mere forstand på det end både min ven og jeg :)

Det er ikke for sjov, vi anbefaler folk at vente til efter teenageårene med de psykedeliske stoffer. Der sker utroligt meget med en i de år, og det er en ret turbulent tid i ens liv, hvor man er ved at forme sin identitet. Jeg vil også råde jer til at vente :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]