hehe ja benzodiazepiner bliver også kaldt tørsprit af nogle med god grund. Det er godt du spørg først, jeg tror virkelig ikke det er nogen god ide at tage dem på samme dag, det er en kombination der mildest talt er pisse farlig, især da benzoerne kan have den virkning på dig at du bliver "frygtløs" og ikke tænker over konsekvenserne, og gør noget ufatteligt dumt. Jeg kan ikke huske hvor lang halveringstiden er på Diazepam, kun at den er i den tunge ende, der går mange timer før halvdelen af stoffet er nedbrudt i din krop, jeg mener der går dage før du faktisk er helt oven på igen lige præcis med diazepam, og det ville derfor være en rigtig dum ide at røre noget morfin de næste par dage, eller i hvert fald til du har fundet ud af hvad halveringstiden, og når du har det så add gerne en god håndfuld timer bare for en god ordens skyld.
det er trods alt dit liv det handler om, og godt at se du spurgte herinde først, thumps up.
_________________ Because Im a faggot alright Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?
|