Hej Fanny.
Tak for dine kritiske spørgsmål, og jeg forstår dig godt.
Jeg har prøvet terapi gennem mange år, og måtte kæmpe et år for at få medicinen gennem en børnelæge.
Sidenhen en psykiater, og så egen læge. Jeg er udredt 5 gange, og i gang med en sjette, dog også for en masse andre ting.
Jeg tager ikke ukritisk medicin, og jeg tager den ikke hver dag "bare fordi". Nogle dage lader jeg min kreativitet flyde, uden medicinsk indblanding

)
Men de ér for rundhåndet med især ADHD diagnoser, og efterfølgende medicin. Har en veninde som fik diagnosen efter en test og snak med en sygeplejerske(!!!!!!), og til mødet med overlægen fik hun diagnose - og en recept. Og hun har ikke skyggen af en damper i sig.
Sagen er jo bare den at medicinen hjælper mig, og så længe den gør det så tager jeg den med glæde.
Det kan godt være at medicinen er mere skadelig end en joint i ny og næ, MEN jeg ørler ikke, og får ikke vejrtrækningsbesvær af medicinen!

) og det er jeg da også klart bekymret over, hvad der sker på længere sigt. Men den tid, den sorg.
Siger hende, som har en joint med skunk liggende i køkkenet... Men som er en for stor kylling til at ryge den