Sad lige og tænkte på at hvis man skulle lave en lille liste over de mindst skadelige stoffer, hvis man tog dem omkring hver weekend, hvad der så vil være mest, og mindst skadeligt.
Både på kort, men også på længere sigt.
Stofferne jeg tænkte på var de mest traditionelle, som bliver taget mest i min kreds:
Amfetamin
Kokain
Ketamin
Mdma
Ghb
Syntes virkelig det kunne være interessant hvis at finde ud af hvad der var mindst skadeligt, selvom det selvfølgelig er ikke at røre noget af det, så var det mere bare et lille tanke-eksperiment eller hvad man nu kan kalde det

Og af den grund vil jeg da gerne starte med at lave en top 5 over hvad jeg tror er mindst skadeligt, og hvorfor af de stoffer som der tages i min kreds. Den skal selvfølgelig ikke tages for gode vare og derfor er nr. 1 ikke bare en man skal se som noget der kan tages hver weekend.
1. Ghb
-Hvis man ikke ender i koma, har jeg HØRT der ikke skulle være de store bivirkninger ved dette stof, og derfor tænker jeg det er en 5'er.
2. Ketamin
-Et fantastisk stof, som jeg ikke selv mener er så skadeligt igen, hvis man ellers holder sine pauser, men nu er der jo snak om hver weekend, og der tænker jeg lidt det godt kan slide lidt på ens lever og nyrer, men ikke i samme grad som kokain.
3. Amfetamin
-Ikke den store viden jeg har på dette stof, men tænker det er lidt i samme boldgade som kokain, og derfor placere jeg den som 3'er.
4.Kokain
-Slider på kredsløbet, hjerte, og kan i sidste ende hvad jeg ved af, ende med dødsfald.
5.Mdma
-Tænker lidt det ville give problemer på længere sigt, og man ikke vil kunne klare de andre dage i ugen til sidst fordi man simpelthen rundt og er konstant deprimeret, fordi ens serotin i hjernen er ikke eksisterende.
Ja sad lige og stenede lidt, og så blev det her altså et lille mysterie for mig.
Kunne godt tænke mig at høre hvad folk tænker, om jeg er helt galt på den med min liste, evt. nogle der skal byttes om. Og hvis i har lyst kan i da prøve at lave jeres egen liste. Enten med samme stoffer, eller stoffer der måske bliver taget meget i jeres egen kreds.
Edit: rettet stavefejl.