For ikke at pisse de aktive brugere alt for meget af, må jeg hellere oplyse, at jeg har søgt en del efter dette emne, men finder en masse andet på mine søgninger.
Jeg står og skal på ferie om et par uger, muligvis en afbudsrejse til Tyrkiet. I forbindelse med dette, kommer min bror jeg tilfældigt til at diskutere, om det er muligt at tage en smule Mdma med. Jeg er meget imod at tage chancen, men han har en anden holdning til sagen. De oplyser at man skal kunne gøre rede for, hvad man skal bruge de piller til man har med, så hvis man oplyser at man tager to vitaminpiller om dagen, så kan man fylde to af dem op med mdma. Dilemmaet er lidt, at det selvfølgelig ikke er svært at komme ud af landet med det, men værre når man skal ind i fx Tyrkiet. Mængden ville være max 6-800 mg. Men har nogen af jer en ide om, om de på nogen anden måde tjekker ens håndbagage for narkotika, hvis de umiddelbart ikke kan se det, og ingen narko hund har ved indtjekning. Bare en tilfældig diskussion, hvor jeg vil tyde til jer kloge mennesker. Så har nogen en idé om udfaldet af dette?
Jeg ved godt det ikke er en skide smart idé, men lige nu er det også kun en nysgerrig diskussion, for jeg gider på ingen måde løbe den risiko

Inden i poster alt muligt lort, så er det kun en diskussion, jeg skide gerne vil høre jeres mening til.