Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 00:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

For ikke at pisse de aktive brugere alt for meget af, må jeg hellere oplyse, at jeg har søgt en del efter dette emne, men finder en masse andet på mine søgninger.

Jeg står og skal på ferie om et par uger, muligvis en afbudsrejse til Tyrkiet. I forbindelse med dette, kommer min bror jeg tilfældigt til at diskutere, om det er muligt at tage en smule Mdma med. Jeg er meget imod at tage chancen, men han har en anden holdning til sagen. De oplyser at man skal kunne gøre rede for, hvad man skal bruge de piller til man har med, så hvis man oplyser at man tager to vitaminpiller om dagen, så kan man fylde to af dem op med mdma. Dilemmaet er lidt, at det selvfølgelig ikke er svært at komme ud af landet med det, men værre når man skal ind i fx Tyrkiet. Mængden ville være max 6-800 mg. Men har nogen af jer en ide om, om de på nogen anden måde tjekker ens håndbagage for narkotika, hvis de umiddelbart ikke kan se det, og ingen narko hund har ved indtjekning. Bare en tilfældig diskussion, hvor jeg vil tyde til jer kloge mennesker. Så har nogen en idé om udfaldet af dette?
Jeg ved godt det ikke er en skide smart idé, men lige nu er det også kun en nysgerrig diskussion, for jeg gider på ingen måde løbe den risiko :)
Inden i poster alt muligt lort, så er det kun en diskussion, jeg skide gerne vil høre jeres mening til.

Medlem
Brugeravatar

Såvidt jeg ved er regelsættet nede for tiden, så du er undskyldt. Men der diskuteres ikke smugling på psychedelia.

Det ville nok heller ikke være så godt for sidens ry og rygte.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Site Webmaster
Brugeravatar

frankbooth skrev:
Såvidt jeg ved er regelsættet nede for tiden, så du er undskyldt. Men der diskuteres ikke smugling på psychedelia.

Præcis.

Låst.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]