Philip Fry skrev:
Noianoia: Det havde nok en hel del at gøre med settingen. Så helt at fraråde andre at tage stoffet, synes jeg er meget skråsikkert. Jeg kender mange, der har haft dejlige trips på DOx'erne. Men de kan også finde ud at at tage deres forholdsregler, så de ikke fucker helt op.
Helt enig! Det er ikke stoffet der er problemet, men derimod folks fuldstændige mangel på viden og respekt.
såsåså drenge, ved ikke hvorfor, men tager den kommentar en smule personligt.
vi var alligevel 4 mennesker der alle har STOR erfaring med diverse stoffer og ved hvad vi laver, så ligefrem bringe "respekt" og viden ind i billedet fik mig til at til at krumme tæer.
jeg nævner jo også at min oplevelse blev påvirket af hendes psykose.. det ville du ikkeller hvad ? Mr cool respect and knowledge?
jeg har bare kun hørt om folk der har fået FOR overvældende trips med psykotiske tanker de ikke har kunne styre.
så kan du belære alle i verden om respekt og viden, det ændre ikke den fact at dette stof KAN få selv den mest garvede tripper til at miste kontrollen.
så helt sort hvidt... hvis du ved ALT om stoffet, og repektere det er et dårligt trip uopnåeligt....?
pfff...
/ryster på hovedet ! måske du skulle få noget viden om basic human psychology !