Hvis en bruger opretter to tråde på samme dag, om så heftige og skadelige sager, som det er at skyde morfinpiller eller ryge freebase, giver det en stof til eftertanke om, det nu er fornuftigt og sundt at hjælpe den her person.
Lidt ligesom de mange folk der enten gør skade på sig selv eller værre endnu forsøger selvmord, det er jo mere reglen end undtagelsen at vedkommende gør det i ren desperation som et råb om hjælp. Hvilket jeg helt klart har fået indtrykket af, er tilfældet her - også selvom trådstarter ikke vil indrømme det, så er det dælme ikke normalt at man først spørger om hjælp til noget så skadeligt som at skyde piller (med så lidt erfaring), for derefter at spørge ind til freebase coke.
Det er bare ikke normalt!
Forsøger på ingen måde at lege forældre eller bedrevidende. Og grunden til at jeg i den her tråd ikke ligefrem står forrest i køen for at hjælpe hende her, er at jeg dælme vil have det dårligt med mig selv hvis jeg var medvirkende til at hjælpe hende med at få kørt sig selv ud over klippen! Det er et Harm Reduction forum det her..
Så kan slet ikke se hvordan at en bruger skal kunne få lov til at oprette to tråde, på én dag, om så skadelige indtagelsesmetoder uden at ens samvittighed vender sig i maven for at finde ud af, hvad der ligger til grund for hvorfor at brugeren ønsker den efterspurgte viden, når brugeren tydeligvis igennem tidligere indlæg har vist hvor lidt erfaring vedkommende har indenfor de i forvejen meget afhængighedsskabende stoffer.