Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Her den anden dag bestemte mig og 3 af mine gode venner os for at trippe i det gode vejr. Vi startede ud indenfor hos en af mine venner. Jeg oplevede noget rigtigt underligt som jeg gerne vil gøre folk opmærksomme på.

Mig og en af mine venner tog en moderat dose 2c-c sammen med 2 andre. De 2 andre trippede på MXE samtidig hele dagen.

(NOTE: "de" er de 2 af mine venner som havde taget MXE i nedenstående del)
Under mit Come-up fik jeg en overvældende følelse af at alt hvad de sagde var replikker. Det hele lignede et skuespil virkeligt meget. Heldigvis havde ham jeg trippede 2c-c med prøvet det før på aMT. Man fik en ret stærk fornemmelse af at det ikke kunne passe at de ikke kunne snakke normalt. :shock:

Nogen der har prøvet noget lignende før? :D

PS. Det skal også siges at hvis man ikke har prøvet det før og at man ikke er forberedt på det, kunne jeg forestille mig at det ville blive ret ubehageligt. Så det er nok en god idé ikke at tage forskellige stoffer sammen. altså for eksempel 2 på 2c-c og 2 på MXE som vi gjorde. Hvis ikke jeg havde kunne snakke med nogen om det som havde prøvet det før var det nok gået hen og blevet pænt nedern!
:peace:

Junior medlem

jeg har prøvet noget ligende hvilket var virkeligt slemt..

det jeg tror er at du ikke rigtig stolede på dine kammerarter hvilket føret til paranoia og vrangforestilinger

husk set&sitting selv med de mildeste psychedelic's!

Junior medlem

jeg har prøvet noget ligende hvilket var virkeligt slemt..

det jeg tror er at du ikke rigtig stolede på dine kammerarter hvilket føret til paranoia og vrangforestilinger

husk set&sitting selv med de mildeste psychedelic's!

Jeg har ikke nævnt noget om at jeg fik Noier og at jeg ikke stolede på mine venner. Jeg vænnede mig til det efter ca. 15 min. Jeg gik også rundt og snakkede med dem imens. Og jeg morede mig faktisk også med det lidt i starten.
Dog kan det godt blive en anelse creepy, hvilket ikke kan benægtes da det ligner og lyder som skuespil uanset om man for noier af det eller ej. Jeg behøver sgu ikke få fortalt hvor vigtigt set&setting er (eller mener du "sitting","tripsitter"? det tror jeg ikke men det kunne jo være). :mrgreen: Og en vrangsforestilling var det bestemt ikke! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har prøvet det med cannabis. lige pludselig virker verden kunstig, og som et langt skuespil, hvor alt folk siger (og det man selv siger) er replikker. Synes det er noget af et mind fuck

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det er meget almindeligt at tænke i konspirationer når man tager psykedeliske stoffer. Den konspiration du tænkte på, var at alting var et skuespil. Oftest er det efterfulgt af paranoia, så du er sluppet nådigt, hvis du ikke har følt paranoiaen :)

Medlem
Brugeravatar

Et ganske normalt tegn på paranoia.
Foruden noget af det mest inspirerende i verden..

Junior medlem

Jeg ved ikke hvorvidt i har misforstået det jeg har skrevet, måske har jeg ikke været helt tydelig nok. Denne oplevelse forbinder jeg ikke med a t blive paranoid. Jeg vidste udemærket godt at det ikke var skuespil da jeg trippede. Jeg snakkede om det med den anden der var på 2c-c da det skete i starten fordi det var så underligt at opleve. Jeg er overbevist om at grunden til at det skete var fordi 2 af mine venner var på MXE. Mange på MXE får svært ved at formulere sig, og fordi at jeg trippede på 2c-c ændrede det hele min måde at opleve deres formuleringsproblemer på, hvilket helt sikkert har ført til at "situationen" så "opsat" ud. (som et skuespil). Alt hvad de sagde klingede helt vildt dårligt i mit hoved. Som nogen rimelig dårlige skuespiller man kan se i et amatør teaterstykke.

:tnx:
Vil gerne hører om der er nogen der kan relaterer til det jeg har oplevet, og det kunne være at nogen lige præcis havde fået sammen resultat ud af en triptur med andre hvor folk ikke havde taget det samme?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du har måske oplevet deres Persona http://da.wikipedia.org/wiki/Persona_%28psykologi%29 På den anden side, så ved jeg ikke hvor meger Persona man har tilbage efter man har taget MXE :lol:

Medlem
Brugeravatar

Min ven oplevede det samme på 25mg 2c-b. Han synes dog ikke der var noget ubehageligt ved det. Du skal bare se det som en finurlig ændring i din perception af virkeligheden :-)

edit: okay du skriver du heller ikke var paranoid :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]