750+ mg mdma o.O? whats that like?? jeg blæser heeeelt ud på 350/400 mg. kan slet ikke forestille at det kan være rart at tage mere end det..
der må være sindsyge kæbespændingerne, kiksefjæs, hallucinationer og sådan noget? :p
well, tolerance / kvalitet / hvilken rus man går efter / setup er altafgørende
enten har jeg smadret min tolerance og magi ved at æde alt alt for mange kiks i mine unge dage, eller osse er den bare høj fra naturens side, måske får du noget super emma, tror dog ikke den kvali jeg får er dårlig da den virker fint på alle andre og har prøvet en del forskellige og det alt sammen det samme
kiksefjæs tror jeg ik jeg kan løbe fra ^^.. men har faktisk aldrig haft hallucinationer på andet end kiks og det mistænker jeg for at være noget andet end emma, kæben plejer osse at have det fint det er osse kun på kiks den kokser rundt
det vildeste jeg har prøvet med mdma har nok været til tam tam for 2 års tid siden, hvor jeg fik taget 0.5 krystal delt i streger / oralt og så en kiks inden for 30 min.. (dont try.. ved ik lige hva jeg havde gang i) da jeg peakede har jeg taget min tlf og ringet op til random numre og snakket sort i 5-10 mins tid, derefter har jeg kigget helt overrasket på min ven som jeg kom til festen med og som var sammen med mig hele tiden og sagt "nøøj er du her osse ? hvornår er du kommet?" og så har jeg ellers bare danset og kokset rundt og hygget mig resten af aften, med en redosering på 250 mg mere nogle timer senere, det er ifølge mine venner jeg var derinde med, kan selv intet huske
den kiks jeg fik var en blå dame som skulle bestå af 100 % mdma, man kan dog aldrig være sikker og det kunne måske være den der er skyld i at det gik som det gjorde.. selvom jeg tager 500-750 mg plejer jeg at kunne huske stort set det hele og have fuld kontrol hele tiden, og har aldrig prøvet lign på ren mdma, kan dog godt lide at ligge på kanten til nedsmeltning, det så fedt når men står mellem 2-3k mennesker og lukker øjnene og så forsvinder alt omkring en og man flyver ind i sit eget universe indtil man åbner dem igen, og så ellers bare lader kroppen udtrykke de dejlige toner som strømmer igennem en som bølger af eufori
var til psy olympics her i fredags, der fik jeg nok taget omkring 600-700 mg krystal og 100-150 mg hest og var ik specielt blæst, kunne sagtens have taget mere