Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 06:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Mig og 2 venner havde suget lidt amfetamin, mig og 1 af dem havde prøvet det før, og den anden skulle prøve det for første gang..
Og første gang mig og min anden ven gjorde det, kunne jeg heller ikke rigtigt mærke noget, også senere røg vi en pind, også slog det hele bare til, og jeg havde den vildeste aften/nat.

Ja, vi sniffede lidt til at starte med, en time efter sniffede vi lidt igen, og en time efter gjorde vi det igen, og en time efter blandede vi lidt op i cola. Mine 2 venner blev heelt væk, undtagen mig, jeg kunne kun mærke meget lidt, bare som om jeg var meget lidt beruset af alkohol..

Nogle der ved hvorfor jeg ikke har fået en ordenlig bivirkning af det?:S

Det skal dog siges før jeg sniffede havde jeg ikke sovet i ca 24, og havde ikke rigtigt spist noget, og spiser stadig ikke noget, og har svært ved at sove

_ den eneste "sygdom" jeg ved jeg har er astma, men jeg tror jeg er groet fra det :-).

Senest rettet af Zipo 30 jul 2011 18:51, rettet i alt 3 gange.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Har du ADHD?

Junior medlem

Manze skrev:
Har du ADHD?

Nej, ikke hvad jeg ved, og engang fik jeg en damppille, og den fik jeg sygt meget energi af, og kunne ikke sove, så tror da ikk :)

Junior medlem

.. Er der please nogle der gider svare, hvis i evt. ved hvorfor?:-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hvorfor havde du ikke sovet i over et døgn inden? Det kan godt have noget at sige vil jeg mene, især hvis dine venner var veludhvilede. Når jeg ikke har sovet i så lang tid, så kan jeg bruge amfetamin til at holde mig vågen på, men jeg bliver ikke opløftet på samme måde.
Det hænger selvfølgelig også sammen med at man har været på amfetamin hele natten, og nu ved jeg ikke hvad grunden til din søvnløshed er.

Junior medlem

Halose skrev:
Hvorfor havde du ikke sovet i over et døgn inden? Det kan godt have noget at sige vil jeg mene, især hvis dine venner var veludhvilede. Når jeg ikke har sovet i så lang tid, så kan jeg bruge amfetamin til at holde mig vågen på, men jeg bliver ikke opløftet på samme måde.
Det hænger selvfølgelig også sammen med at man har været på amfetamin hele natten, og nu ved jeg ikke hvad grunden til din søvnløshed er.

Var bare ikke træt, og ku bare ikke sove, og har svært ved at sove og spise når jeg ikke har røget hash hele dagen..
Men tak for svaret :-)
Men jeg ved ikke hvorfor, har bare en fornemmelse af at det ikke er fordi jeg ikke har sovet, for sidste gang jeg gjorde det kunne jeg heller ikke rigtigt mærke noget før jeg fik en pind.. :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det lyder lidt som om du har dig et hashmisbrug.

Det jo ikke det vilde man mærker som halose siger, når man har holdt sig vågen hele natten,
det får dig da op og som sagt holder det dig kørende, men meget mere er der ikke i det, det kunne være en god ide for dig at læse op på noget god gammeldags HR, få dig noget søvn, få dig noget ordenligt at spise og drikke, sund mad os.v, pas godt på dig selv når du skal til sådan noget her, det er sgu ikke legetøj.

Hvor gammel er du egentlig ?

Junior medlem

Kuma skrev:
Det lyder lidt som om du har dig et hashmisbrug.

Det jo ikke det vilde man mærker som halose siger, når man har holdt sig vågen hele natten,
det får dig da op og som sagt holder det dig kørende, men meget mere er der ikke i det, det kunne være en god ide for dig at læse op på noget god gammeldags HR, få dig noget søvn, få dig noget ordenligt at spise og drikke, sund mad os.v, pas godt på dig selv når du skal til sådan noget her, det er sgu ikke legetøj.

Hvor gammel er du egentlig ?

Er 14 :b

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så stop med at ryg, eller væn dig til at blive en bistandsbums/pusher.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Stop med alt du har gang i og vent til du er noget ældre, det kan smadre din hjernes udvikling, du kan rode dig ud i noget rigtigt skidt, det har mange herinde erfaret.

Junior medlem

Manze & Kuma;
Jeg stopper med at ryge joints hver dag, jeg vil gøre det en gang om måned eller sådan noget, og måske hårdere stoffer, men det bliver også kun en gang imellem :-).

-> Hvor gamle er i?:)

Og hvad betyder Dedikeret Medlem?:D

Junior medlem

Jeg gik i seng cirka klokken 7 lørdag morgen, og jeg vågnede klokken 3 lørdag eftermiddag, og nu er klokken 06:45 (Søndag) Og jeg kan fucking ikke sove.. Har nok fået 12 timers søvn siden i mandags, og jeg plejer at sove sygt meget?:s.
Hva sker der lige?:(

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Zipo skrev:
Mig og 2 venner havde suget lidt amfetamin, mig og 1 af dem havde prøvet det før, og den anden skulle prøve det for første gang..
Og første gang mig og min anden ven gjorde det, kunne jeg heller ikke rigtigt mærke noget, også senere røg vi en pind, også slog det hele bare til, og jeg havde den vildeste aften/nat.
Ja, vi sniffede lidt til at starte med, en time efter sniffede vi lidt igen, og en time efter gjorde vi det igen, og en time efter blandede vi lidt op i cola. Mine 2 venner blev heelt væk, undtagen mig, jeg kunne kun mærke meget lidt, bare som om jeg var meget lidt beruset af alkohol..
Nogle der ved hvorfor jeg ikke har fået en ordenlig bivirkning af det?:S
Det skal dog siges før jeg sniffede havde jeg ikke sovet i ca 24, og havde ikke rigtigt spist noget, og spiser stadig ikke noget, og har svært ved at sove
_ den eneste "sygdom" jeg ved jeg har er astma, men jeg tror jeg er groet fra det :-).

De første gange jeg tog amfetamin syntes jeg heller ikke at jeg kunne mærke noget, eller ihvertfald ikke det vilde. Det kom stille og rolig hen ad vejen. Tror måske at nogle skal vænne sig til rusen først og lære den at kende for at få mest muligt ud af det. Men det er nu bare en teori. Har ihvertfald hørt om mange folk der har haft det på den måde med hash og coke.

Zipo skrev:
Jeg gik i seng cirka klokken 7 lørdag morgen, og jeg vågnede klokken 3 lørdag eftermiddag, og nu er klokken 06:45 (Søndag) Og jeg kan fucking ikke sove.. Har nok fået 12 timers søvn siden i mandags, og jeg plejer at sove sygt meget?:s.
Hva sker der lige?:(

Kunne forstå lidt på et af dine indlæg her i tråden at du ryger hash hver dag. Ret endelig på mig hvis jeg tager fejl. Det er meget normalt med søvnløshed og manglende appetit en uge eller to efter man er stoppet med hashen. Det hjælper gevaldigt både på appetiten og "trætheden" (?) at dyrke noget motion, som at løbe eller cykle en tur. Og en spiller lige inden sengetid plejer også at hjælpe på det :D

Selv har jeg nok kørt lidt for hårdt på de sidste par dage med lidt for lidt søvn (4-6 timer de sidste 3 døgn) og spise og lidt for meget sprut, speed og hash (meget, meget, meget dårlig hr) så det er nok derfor mit indlæg muligvis virker en smule roddet og med stavefejl. Men det må i leve med.

Junior medlem

Ja, jeg røg hash hver dag, i et stykke tid, men nu er det 3-4 dage siden jeg har røget, det er godt nok lidt hårdt :D

Men, tak for svarene :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dyrk lidt motion den første tid du har det hårdt (og bliv da gerne ved)
Har selv erfaret at en lille løbetur, og nogle armbøjninger efterfuldt af et varmt bad en times tid eller to før sengetid, gør underværker.
Er den helt galt med søvnen så snup en Phenergan de første dage, dem er der ingen rus at hente i, og kan hjælpe dig med at sove tungt og længe. Hold dig væk fra det selskab du kender som ryger hver dag, det kan være lokkende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

14 år med hash misbrug og allerede igang med amfetamin.

Billede

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Manze skrev:
Har du ADHD?

Det er altså en myte, det med, at ADHD gør, så man oplever amfetamin som en depressant. Man bliver fokuseret og kan samle tankerne, men man oplever stadig en rus, særligt i de doser man er på, når man tager amfetamin rekreationelt.

Junior medlem

Puny_pete skrev:
14 år med hash misbrug og allerede igang med amfetamin.

Billede

Rolig nu, har gode nyheder, jeg er begyndt at få lidt mere appetit, men sover så godt nok ikke særlig meget..
Og jeg er også "stoppet" med at ryge hash, ryger kun en gang imellem men jeg stopper aldrig i mit liv med at nyde en joint en gang imellem! så drikker lidt med vennerne i stedet og det med amfetamin, det er bare noget jeg synes der skal prøves, og jeg venter med de hårdere stoffer til jeg er 15-16 :D.

Junior medlem

Tak for hjælpen/svarene allesusammen!:-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

15-16? :|
vent dog.. Så længe som muligt!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]