Zipo skrev:
Mig og 2 venner havde suget lidt amfetamin, mig og 1 af dem havde prøvet det før, og den anden skulle prøve det for første gang..
Og første gang mig og min anden ven gjorde det, kunne jeg heller ikke rigtigt mærke noget, også senere røg vi en pind, også slog det hele bare til, og jeg havde den vildeste aften/nat.
Ja, vi sniffede lidt til at starte med, en time efter sniffede vi lidt igen, og en time efter gjorde vi det igen, og en time efter blandede vi lidt op i cola. Mine 2 venner blev heelt væk, undtagen mig, jeg kunne kun mærke meget lidt, bare som om jeg var meget lidt beruset af alkohol..
Nogle der ved hvorfor jeg ikke har fået en ordenlig bivirkning af det?:S
Det skal dog siges før jeg sniffede havde jeg ikke sovet i ca 24, og havde ikke rigtigt spist noget, og spiser stadig ikke noget, og har svært ved at sove
_ den eneste "sygdom" jeg ved jeg har er astma, men jeg tror jeg er groet fra det

.
De første gange jeg tog amfetamin syntes jeg heller ikke at jeg kunne mærke noget, eller ihvertfald ikke det vilde. Det kom stille og rolig hen ad vejen. Tror måske at nogle skal vænne sig til rusen først og lære den at kende for at få mest muligt ud af det. Men det er nu bare en teori. Har ihvertfald hørt om mange folk der har haft det på den måde med hash og coke.
Zipo skrev:
Jeg gik i seng cirka klokken 7 lørdag morgen, og jeg vågnede klokken 3 lørdag eftermiddag, og nu er klokken 06:45 (Søndag) Og jeg kan fucking ikke sove.. Har nok fået 12 timers søvn siden i mandags, og jeg plejer at sove sygt meget?:s.
Hva sker der lige?:(
Kunne forstå lidt på et af dine indlæg her i tråden at du ryger hash hver dag. Ret endelig på mig hvis jeg tager fejl. Det er meget normalt med søvnløshed og manglende appetit en uge eller to efter man er stoppet med hashen. Det hjælper gevaldigt både på appetiten og "trætheden" (?) at dyrke noget motion, som at løbe eller cykle en tur. Og en spiller lige inden sengetid plejer også at hjælpe på det

Selv har jeg nok kørt lidt for hårdt på de sidste par dage med lidt for lidt søvn (4-6 timer de sidste 3 døgn) og spise og lidt for meget sprut, speed og hash (meget, meget, meget dårlig hr) så det er nok derfor mit indlæg muligvis virker en smule roddet og med stavefejl. Men det må i leve med.