Hello Psychedelia!
Jeg har efterhånden taget MDMA en 6-7 gange, og har hver gang været i tvivl mht. dosering af denne lækre stimulans. Jeg har prøvet lidt forskellige start-doseringer efterhånden, med alt fra 100mg til 200mg + redoseringer.
Min sidste tur på Emma så således ud;
T +0 - 200mg
T +1,5 - Skunkjoint med 0,2g GOD skunk
T +4 - 100mg
T +6 - 100mg
- Denne kombination bragte mig i præcis den tilstand jeg søger, dog var den sidste redosering på ingen måde nødvendig, og egentlig kun dumt. Tvivler egentlig på den overhovedet har haft en effekt. Men man bliver jo grebet af stemningen.

Der blev på denne aften også indtaget en del GHB (MDMA+GHB=Liderlighedscombo, NUMERO UNO!

), men det burde vel ikke have så meget at sige.
Jeg ønsker at holde tolerancen så langt nede som muligt, og det er også derfor jeg skriver dette indlæg.
Tidligere har jeg prøvet mig med;
T +0 150mg
T +1 Skunkjoint
Dette havde (utroligt nok) ikke den store effekt på mig, så en redosering på 50mg blev indtaget T +1,5, og yderligere 50mg blev indtaget T + 2,75, og så var jeg ude og flyve.
Men så er vi også oppe og snakke 250mg før det begynder at sparke igennem, hvilket virker rimelig højt.
En anden gang prøvede jeg med 100mg som start, og en redosering ca. 4 timer senere på 50mg, hvilket ikke rigtig havde effekt, overhovedet. ???
Jeg er lidt over 2m høj (204cm), og vejer 85-90 kg.
Indlægget gjort kort; Er det helt hul i hovedet at starte ud med 200mg, og redosere med 100mg ca. 2 timer senere ?
Det skal lige nævnes jeg altid danser med Emma til events med fuld knald på den elektroniske musik. Raves, Sensation o.l. og også derfor jeg redoserer, for at kunne "holde den kørende"

Håber indlægget er til at finde rundt i.