Hej,
Jeg kan ikke helt finde ud af, om det stadig er muligt at erhverve sig de stoppende kodimagnyler? Grunden til jeg spørger, er at jeg for nogle måneder siden fik fat i noget Ketogan, hvilket var min første oplevelse med morfika. Jeg synes det var meget lækkert, og siden da har jeg så forhørt mig omkring, har søgt rundt på suspekte hjemmesider, og kan simpelthen ikke finde nogen som sælger opiater.
Er ikke rigtig interesseret i at blive taget i røven på istedgade, så den eneste mulighed jeg har er at lave et udtræk fra kodimagnylerne.
Problemet er, at jeg ikke kan finde andre end de ikke-stoppende, og har (herinde) læst mig frem til at de skulle være dårligere at lave ekstrakt af, grundet den høje mængde magnesiumoxid.
Seriøst, har ikke været i een butik der forhandler dem på 70 mg. Kan de stadig fås? Og da jeg ikke synes jeg fik noget klart svar i den store Kodimagnyl-tråd herinde; er det muligt at lave et ekstrakt på de ikke-stoppende som bliver nogenlunde, hvis ikke ligeså godt, hvis man følger anvisningen og bruger de 20 mg ekstra citronsyre pr. pille?
Beklager at det blev lidt rodet, har ikke fået sovet så meget i nat og er lidt forvirret

På forhånd tak for svarene.